عرضه ۳۵۰ عنوان کتاب دیجیتال با موضوع پایداری و انقلاب در غرفه سوره مهر


عرضه 350 عنوان کتاب دیجیتال با موضوع پایداری و انقلاب در غرفه سوره مهر

خبرگزاری تسنیم: انتشارات سوره در دومین سال حضورش در بخش کتاب دیجیتال، اقدام به عرضه تمامی آثار این انتشارات در قالب دیجیتال کرده است. در حال حاضر تعداد ۳۵۰ عنوان اثر در این قالب قابل خریداری است.

امین نادری، مسئول بخش سوره مهر دیجیتال، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت‌های این بخش در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: از سال 90 ضرورت ورود به نشر دیجیتال برای انتشارات سوره مهر مشخص شد. از همین تاریخ برای رسیدن به مجموعه‌ای از کتاب‌های نشر دیجیتال آغاز شد. در گام نخست چهار مرحله پیش روی ما قرار داشت: محتوا، آماده‌سازی، عرضه آثار، تبلیغ  و بهره‌گیری از  فضای سخت‌افزاری.

وی ادامه داد: انتشارات سوره مهر از این جهت که خود تأمین‌کننده محتوا بود، در گام نخست مشکلی نداشت و برای تأمین دیگر حوزه‌ها با نهادها و مؤسسات مختلف وارد گفت‌وگو شد. در این مسیر از همکاری با نشر آفاق، ژوبین و ... بهره برد که عمده کار آنها آماده‌سازی و برای ما تولید محتوا بود. در سال گذشته تعداد 150 اثر با این فرمت آماده شد. برنامه ما برای نمایشگاه جاری در سال جدید دیجیتال‌سازی تمای منابع موجود در نشر سوره مهر بود که این امر محقق شد.

نادری یادآور شد: استقبال طی سه روز گذشته، از آغاز نمایشگاه تاکنون، از این بخش بیش از سال گذشته شود. دلیل آن هم این است که مخاطبان می‌توانند با صرف هزینه کمتری به کتاب‌های مورد علاقه خود دست یابند. در کنار این، کتاب دیجیتال حجمی برای مخاطبان ندارد علاوه براین دسترسی به آن برای همیشه ممکن خواهد بود. کتاب‌هایی مانند «دا»، «پایی که جاماند»، «لشکر خوبان» و... بیشترین مخاطب را طی سه روز گذشته نمایشگاه داشته‌اند.

کارشناس بخش سوره مهر الکترونیک به فعالیت‌های دیگر این بخش در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: بخشی از فعالیت‌های ما در سال گذشته مربوط به تهیه کتاب‌های گویا از برخی منابع بود که ظرفیت این نوع کار را داشتند. از این جهت تولید کتاب «احمد احمد» و «رفاقت به سبک تانک» انجام شد و برای اولین‌بار در این دوره نمایشگاه قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: امسال برای مخاطبان خود جایزه نیز در نظر گرفته‌ایم که از جمله آن اهدای پنج عنوان کتاب به مخاطبان است. اهدای کتاب «سه دیدار»، با موضوع زندگی امام خمینی(ره)، از این جمله است. همچنین تمامی منابع موجود در کتابخانه دیجیتال سوره مهر با قیمت 50 هزار ریال عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران