آمدنم به نهاد کتابخانه‌ها برای همپوشانی فعالیت‌های نهاد و معاونت فرهنگی ارشاد بود

آمدنم به نهاد کتابخانه‌ها برای همپوشانی فعالیت‌های نهاد و معاونت فرهنگی ارشاد بود

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد گفت:‌ آمدن من به نهاد کتابخانه‌ها تابع این مصلحت بود که نوعی هماهنگی و همسویی میان بخشی از امور ترویج کتابخوانی و خرید کتاب در نهاد با معاونت فرهنگی ارشاد ایجاد شود.

محمد اللهیاری فومنی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به آمدنش به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اخبار برخی رسانه‌ها در این باره گفت:‌ آمدن من به نهاد کتابخانه‌ها تابع این مصلحت بود که بخشی از اموری که در نهاد کتابخانه‌ها در زمینه ترویج کتابخوانی و خرید کتاب صورت می‌گرفت،‌ نیازمند هماهنگی و همسویی با معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد بود.

وی ادامه داد:‌ این همسویی به معنای اینکه فعالیت‌ها همپوشانی داشته باشد و کار موازی صورت نگیرد،‌ بود. بنابراین جمع‌بندی دبیرکل نهاد این بود که اگر فردی از معاونت فرهنگی به نهاد کتابخانه‌ها اضافه شود،‌ می‌تواند به فعالیت‌های نهاد کمک شود.

اللهیاری تصریح کرد:‌ لذا در توافقی که آقای صالحی معاون فرهنگی ارشاد و آقای علیرضا مختارپور دبیر کل داشتند، بنابراین شد که انتخاب من بتواند حلقه وصل و اتصال نهاد و معاونت فرهنگی باشد و بتوانم کمک کنم.

اللهیاری ادامه داد: من در ماه‌های گذشته با عنوان مشاور معاونت امور فرهنگی در مجموعه معاونت مشغول بودم و اکنون نیز برای اینکه این حلقه اتصال وصل شود،‌ قرار است با کمک‌های مشورتی که در معاونت فرهنگی دارم،‌ همزمان بتوانم در نهاد کتابخانه‌های کشور نیز مشغول به کار باشم.

محمد اللهیاری فومنی 31 خرداد ماه با حکم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به سمت معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد منصوب شد،‌ وی صبح امروز دوشنبه 2 تیر ماه، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را در بازدید از خبرگزاری تسنیم،‌ همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران