آمریکا به اسم مبارزه با داعش عراق و سوریه را بمباران می‌کند


آمریکا به اسم مبارزه با داعش عراق و سوریه را بمباران می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: جبهه باطل همیشه به دنبال ظاهرسازی است و امریکا به اسم مبارزه با داعش عراق و سوریه را بمباران می‌کند و زیرساخت‌های سوریه را از بین می‌برد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام و مسلمین محمد مهدی ماندگاری در همایش سوژه‌های سخن که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی اظهار کرد: مردم روحانی متواضع را دوست دارند و تداوم فعالیت‌های تبلیغی ضروری است، باید روحانی محور یک مسجد باشد و به فعالیت مسجد تنوع داده شود، همچنین امام مسجد باید برای کسب معنویات تلاش کند و با نماز شب و قرآن انس داشته باشد.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به سیاست تحدید نسل گفت: مردم بچه را مزاحم می‌دانند، اما دین بچه را رحمت می‌داند و برای رشد جمعیت باید این فرهنگ را تغییر داد، اولین رسالت یک مبلغ درباره سیاست تحدید نسل تبیین مسئله است و آسیب‌های این سیاست برای مردم بیان شود.

وی تصریح کرد: پیری زودرس، ارتباط دختر و پسر، تجمل گرایی از جمله آسیب‌های سیاست تحدید نسل است، امروز جمعیت یک قدرت برای کشور‌ها است و سیاست تحدید نسل منجر به کاهش نیروی کار می‌شود، همچنین تشویق جهت تولد فرزند در دستور کار مبلغان هم قرار بگیرد.

ماندگاری مدیریت جهادی را مدیریت مجاهدانه تا شهادت دانست و افزود: مدیریت جهادی مدیریت به آب و آتش زدن است و این نوع از مدیریت برای خدا است تا انسان به بهشت برود، انسان باید به خداوند اطمینان و اعتقاد داشته باشد و به مردم کمک کند.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره رزمندگان حزب الله بیان کرد: سربازان اسرائیلی آماده‌ترین نیروهای نظامی جهان هستند، اما در جنگ‌های حزب الله با اسرائیل، گاهی اوقات یک رزمنده مقاومت یک تیپ ارتش اسرائیل را کلافه می‌کرد.

وی تصریح کرد: شیطان برای انسان حق و باطل را عوض می‌کند، اسرائیل برای نیروهای نظامی‌اش دنیا را بزرگ کرده است، به همین دلیل اسرائیل در جنگ با حزب الله شکست خورد، سربازان و افسران اسرائیلی هنگامی که جان خود را در خطر می‌بینند، فرار می‌کنند.

ماندگاری با اشاره داعش اظهار کرد: شیطان برای نیروهای داعش حق و باطل را جابه جا کرده است. و یک آخرت قلابی را برای نیروهای داعش ایجاد کرده است، امروزه فرهنگ اسلامی در برابر فرهنگ سلطه ایستاده است و این تقابل در جاهای مختلف وجود دارد.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا بیان انتقادات را ضروری دانست و افزود: البته نباید انتقادات منجر به ناامیدی مردم شود، چون مردم اصلی ترین سرمایه نظام اسلامی هستند، جبهه باطل همیشه به دنبال ظاهرسازی است و امریکا به اسم مبارزه با داعش عراق و سوریه را بمباران می‌کند و زیرساخت‌های سوریه را از بین می‌برد.

وی تصریح کرد: استفاده از واسطه‌های ارزشی، از شگردهای باطل است و دستگاه باطل به خوبی نیاز‌شناسی می‌کند، جابه جایی اولویت‌ها از شگردهای دیگر باطل است و مبلغان برای ارتباط با خدا و اهل بیت باید با نماز شب و روضه‌ها انس پیدا کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon