مرکز آینده پژوهی دریاچه ارومیه به رسمیت شناخته شود

مرکز آینده پژوهی دریاچه ارومیه به رسمیت شناخته شود

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد مرکز آینده پژوهی دریاچه ارومیه در دانشگاه ارومیه به رسمیت شناخته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، میر علی محمدی شامگاه جمعه در جلسه فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه که با حضور معاون رئیس جمهور، معاون وزارت کشاورزی و استانداران آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ترتیب یافت اظهار کرد: ایده ایجاد مرکز آینده پژوهی دریاچه ارومیه در تبریز مطرح و عملیاتی شد.

وی گفت: در سال 81 نیز با پیشنهاد بنده نخستین همایش دریاچه ارومیه برگزار شد و ایجاد دبیرخانه دائمی دریاچه ارومیه در این استان از جمله اهداف ما بود که محقق نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: ایجاد پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه در دانشگاه ارومیه از جمله بندهای 27 گانه ستاد احیای دریاچه ارومیه است که مجوز آن نیز سال گذشته از وزارت علوم دریافت شده است و امیدواریم در کمترین فرصت نسبت به رسمیت یافتن این پژوهشکده در دانشگاه ارومیه اقدام شود.

محمدی افزود: دولت توجه داشته باشد که هر اقدامی در رابطه با احیای دریاچه ارومیه در قالب برنامه ای مشخص انجام شود تا از تداوم پراکنده کاریها جلوگیری شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon