پست ۱۳۲ کیلو ولت شهرک صنعتی بیرجند با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

پست 132 کیلو ولت شهرک صنعتی بیرجند با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی بیرجند و خط ۱۳۲ کیلوولت تغذیه پست این شهرستان در مراسمی با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خراسان دقایقی پیش در آئین افتتاح این طرح اظهار داشت: این شرکت در راستای اهداف دولت کریمه و همچنین برنامه‌هایی که توسط وزارت نیرو ابلاغ شد با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر برای احداث و بهره‌برداری از تاسیسات زیر بنایی برق که از مهم ترین زیر ساخت‌های توسعه کشور به ویژه در بخش صنعت است خود را روز به روز گسترش داد و گام‌های بزرگ و مثبتی را به ثبت رسانده است.

مجید سعادتمند گفت: این شرکت با بهره‌برداری از پروژه پست برق 132.20 کیلو ولت صنعتی بیرجند که تغییرات آن در فضای مسقف نصب شده است موجبات تکمیل در ارائه خدمات مطلوب‌تر، امکان تامین برق مشترکان صنعتی و عملکرد به بخش تولید را میسر کرده است.

وی افزود: این پست از نوع ais (مسقف) با 2 فیدر خط 132 کیلو ولت و یک فیدر ترانسور ماتور به ظرفیت 30 مگا ولت اثر شامل دو دستگاه ترانسور به ظرفیت 30 مگا ولت آمپر را دارد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خراسان اظهار داشت: 45 میلیارد ریال برای اجرای این طرح سرمایه‌گذاری شده است که در این خط 5 دستگاه برج و 2 مدار نصب شده است.

سعادتمند گفت: تامین برق مورد نیاز متقاضیان مستقر در شهرک صنعتی بیرجند با افزایش ضریب اطمینان شبکه، کاهش بار پست فوق توزیع منطقه و افزایش امکان مانور در شبکه 20 کیلو ولت و کاهش انرژی توزیع نشده از اهداف این پروژه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon