مسئول نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان منصوب شد

مسئول نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان منصوب شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور نماینده ولی فقیه سپاه کشور در رشت مراسم تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برگزار و"حجت الاسلام معتمد به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان در حسینیه حضرت ابالفضل(ع)،  با  اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام معتمد به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، اظهار داشت: وی از چهره‌های ارزشمند حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی افزود: حضور این روحانی فرهیخته در استان و استفاده از تجربیات وی ظرفیت مناسبی برای استان گیلان است.

وی با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام محسن‌زاده، گفت: نیروهای خدوم و شایسته سپاه پاسداران در هر جایگاهی که قرار می‌گیرند منشأ خیرات هستند،صادرات نیروی انسانی سپاه به بدنه نظام شایسته بوده است.

به گزارش تسنیم، در این مراسم حجت الاسلام عزت‌الله معتمد به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام محمدعلی محسن‌زاده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon