عملکرد مدیریتی دهکده طبیعت قزوین مورد ارزیابی قرار گیرد


عملکرد مدیریتی دهکده طبیعت قزوین مورد ارزیابی قرار گیرد

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر قزوین گفت: مجموعه شهرداری قزوین باید عملکرد مدیریتی دهکده طبیعت این شهر را مورد ارزیابی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی ظهر امروز در صحن شورای شهر قزوین، اظهار داشت: مسئولان شهرداری قزوین باید عملکرد مدیریتی دهکده طبیعت این شهر را مورد ارزیابی قرار دهند و مشکلات آن را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان همیاری‌ها به دستور وزارت کشور در تمام شهرهای کشور تشکیل شده است، افزود: حضور یک نماینده از مجموعه شهرداری قزوین در هیئت مدیره سازمان همیاری‌های این شهر امری ضروری است و باید با ایجاد تعامل مناسب این امر محقق شود.

فصیحی‌رامندی با بیان اینکه سهم شورای شهر قزوین در شرکت نمایشگاه‌های این شهر باید مشخص شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته درصدد هستیم سهم شورای شهر قزوین از شرکت نمایشگاه‌های این شهر تعیین شود.

عضو شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه مسئولان شهرداری قزوین باید مدیریت دهکده طبیعت این شهر را مورد ارزیابی قرار دهند، عنوان کرد: مجموعه شهرداری قزوین باید با تدوین برنامه‌هایی مناسب شرایط لازم را به منظور بازگشت سرمایه هزینه شده در دهکده طبیعت این شهر را فراهم کند تا این مکان گردشگری در مسیر ایجاد درآمدی پایدار گام بردارد.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر قزوین در صدد هستند تا سهم خودشان از شرکت آب و فاضلاب این شهر را مشخص کنند، بیان کرد: همچنین مجموعه شهرداری قزوین در نظر دارند با خرید سهم مالکان بوستان دهخدا این شهر، تمام مالکیت این بوستان را در اختیار بگیرند.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه شناسایی راهکارهایی مناسب به منظور کنترل ترافیک شهر قزوین امری ضروری به شمار می‌رود، اظهار کرد: اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر قزوین با برنامه‌های خوبی که تدوین کرده‌اند گامی در جهت کنترل ترافیک این شهر برداشته‌اند.

عضو شورای شهر قزوین اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌های که توسط مجموعه شورای شهر و شهردای قزوین صورت گرفته درصدد هستیم جایگاه شهرداری این شهر را در سازمان همیاری‌ها تعریف کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon