قاضی: برخی‌ هر کاری می‌کنند تا در استقلال موفق نشوم/ ۳۶۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم

قاضی: برخی‌ هر کاری می‌کنند تا در استقلال موفق نشوم/ 360 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: مدام می‌گویند بازیکنان پول‌های میلیاردی و ماشین‌های آنچنانی می‌گیرند ولی نمی‌دانند ۳۶۰ میلیون تومان از پرسپولیس و ۲۳۰ میلیون تومان از ذوب‌آهن طلب دارم.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال و آمادگی این تیم برای مسابقات لیگ، شرایط خودش، طلبش از باشگاه پرسپولیس، لیگ قهرمانان آسیا و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

* تسنیم: بازی تدارکاتی با ذوب‌آهن چطور بود؟

هم استقلال و هم ذوب‌آهن تیم‌های تاکتیکی هستند. نیمه اول خوب بازی نکردیم ولی نیمه دوم شرایط بهتر شد و موقعیت‌هایی به دست آوردیم که می‌توانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. باید این بازی‌ها را انجام دهیم تا تیم هماهنگ‌تر شود. این بازی پیش‌درآمدی برای فصل جدید خواهد بود تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند و دستورات کادر فنی را در زمین به‌ خوبی اجرا کنند.

* تسنیم: استقلال چقدر برای فصل جدید لیگ برتر آماده است؟

کاملا آماده‌ایم و بدن همه بازیکنان در شرایط مطلوبی است. تنها نیاز به چند بازی داریم که بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند.

* تسنیم: در هفته اول‌ لیگ باید مقابل گسترش فولاد تبریز بازی کنید. در خصوص این بازی چه صحبتی داری؟

با تیمی بازی داریم که تازه به لیگ برتر صعود کرده و برای بازی مقابل ما انگیزه‌های زیادی دارد اما استقلال آماده است که ابتدا بازی قشنگی به نمایش بگذارد و سپس با گرفتن 3 امتیاز لیگ را پرقدرت آغاز کند.

* تسنیم: درباره شرایط خودت صحبت کن و اینکه به نظر می‌رسد نسبت به روزهای اول حضورت در استقلال با این تیم اخت شده‌ای...

تلاش می‌کنم هر روز آماده‌تر شوم و سعی می‌کنم به روزهای خوب گذشته‌ام برگردم، مخصوصا روزهای خوبی که در ذوب‌آهن سپری کردم. باید با دستورات تاکتیکی مربیان هماهنگ شوم چون تیمم را تغییر داده‌ام و اکنون با کادر فنی جدید کار می‌کنم. نیاز دارم چند بازی کنار بچه‌ها بازی کنم تا آن شرایط آرمانی که مدنظرم است،‌ برسم.

* تسنیم: پس از بازی با ذوب‌آهن امیر قلعه‌نویی مصاحبه کرد و گفت محمد قاضی در تفکرات من جای دارد و کارایی خودش را نشان می‌دهد ولی باید برخی ایرادهای خود را برطرف کند...

خوشحالم از اینکه با مربی بزرگی چون امیر قلعه‌نویی کار می‌کنم؛ مربی‌ای که عملکردش مشخص و کار کردن با او برایم افتخار است. امیدوارم در طول فصل با بازی‌های خوب جواب محبت‌های قلعه‌نویی را بدهم.

* تسنیم: سیاوش اکبرپور و آرش برهانی  در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفته بودند کاری می‌کنند تا به همه نشان دهند سال گذشته از محمد قاضی نتوانسته‌اند به خوبی بازی بگیرند. چه نظری در این مورد داری؟

از همه بچه‌های استقلال تشکر می‌کنم که در این مدت حضورم در این تیم به من لطف داشتند. از سیاوش اکبرپور و آرش برهانی تشکر ویژه می‌کنم که مثل دو برادر کنار من حضور دارند. آنها در اردوها و تمرینات کنارم هستند تا  شرایط ایده‌آلی برایم فراهم کنند. امیدوارم برای استقلال موثر باشم تا به کمک این دوستان قهرمانی آسیا و لیگ برتر را به هواداران استقلال تقدیم کنیم.

* تسنیم: با وجود صحبت‌های اکبرپور و برهانی این شایعه مطرح شده بود که مهاجمان استقلال با محمد قاضی مشکل دارند و به نظر می‌رسد تو در بین آنها غریبه هستی. فکر می‌کنی چرا این شایعات به وجود آمد؟

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که ما در اردوی اوکراین بودیم. باید بار دیگر بگویم چنین چیزی درست نیست و همه با یکدیگر رابطه خوبی داریم. هدف همه ما نتیجه گرفتن تیم است و مطمئن باشید همه از گلزنی یکدیگر خوشحال می‌شویم.

* تسنیم: از انتخاب استقلال راضی هستی؟

با تمام وجودم به استقلال آمدم و با تمام وجود پیراهن این تیم را به تن کردم. مطمئن باشید با تمام وجود در مسابقات برای این تیم عرق می‌ریزم و شک نداشته باشید از حیثیت استقلال دفاع می‌کنم. وظیفه من اکنون با انتقالی که از پرسپولیس به استقلال داشته‌ام سنگین‌تر است.

برخی دوستان غیر مستقیم و مستقیم بحث‌هایی را علیه من باز می‌کنند تا عملکردم در فصل جدید ضعیف شود اما همه مسئولان و بازیکنان استقلال درک می‌کنند که مطرح کردن این مسائل طبیعی است و می‌دانند که این شایعات درست نیست. برخی‌ هر کاری می‌کنند که در استقلال موفق نباشم که نمونه‌اش شایعه مشکلم با مهاجمان استقلال بود که اصلا درست نیست.

همه چیز بستگی به خودم دارد که چقدر برای تیمم تلاش کنم. امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهم در بازی‌ها موفق باشم و به شرایط فنی که در تیم ذوب آهن داشتم برگردم و در استقلال آن بازی‌ها را تکرار کنم.

* تسنیم: در مدت حضورت در استقلال به‌گونه‌ای رفتار کردی که کمتر دچار حاشیه شوی. درست است؟

واقعیتش را بخواهید  برای مسائل حاشیه‌ای وقت نمی‌گذارم. در حالی‌ که در اردوی اوکراین بودیم برایم حاشیه درست کردند که آن را با امیر قلعه‌نویی در میان گذاشتم. قلعه‌نویی گفت چون از پرسپولیس به استقلال آمده‌ای این مسائل را برای تو درست می‌کنند. خودم هم باید حواسم را بیشتر جمع کنم تا با موفقیت در استقلال به تیم ملی برسم و به شرایطی برگردم که دوست داشتم. متاسفانه عده‌ای نگذاشتند که من به آن شرایط برگردم.

* تسنیم: این عده چه کسانی هستند؟

دیگر نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم چون کل مردم ایران می‌دانند آنها چه کسانی بودند.

* تسنیم: فکر می‌کنی بتوانی دوباره به تیم ملی دعوت شوی؟

شک نکنید بار دیگر به تیم ملی برمی‌گردم. جزو اولین کسانی بودم که در اوایل حضور کارلوس کی‌روش در ایران به تیم ملی دعوت می‌شدم. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و من به کمک هواداران و بازیکنان بار دیگر به تیم ملی برمی‌گردم.

* تسنیم: طلب‌هایت را از باشگاه پرسپولیس گرفته‌ای؟

 360 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم. یک چک 50 میلیونی نیز برای تاریخ دوم اردیبهشت داده بودند که هنوز پاس نشده است. متاسفانه فقط وعده و وعید می‌دهند که مذاکره کنیم اما هیچ اتفاق و صحبتی انجام نشده است.

از تیم ذوب‌‌آهن نیز 230 میلیون تومان طلب دارم و از این باشگاه شکایت هم کردم ولی هیچ حکمی هنوز نداده‌اند. شکایتم از ذوب‌آهن به کمیته استنیاف رفته ولی هنوز به آن رسیدگی نشده است. به کفاشیان و تاج نیز این مسئله را گفتم ولی نمی‌دانم چرا کمیته استیناف به این مسئله رسیدگی نمی‌کند. مدام می‌گویند بازیکنان پول های میلیاردی و ماشین‌های آنچنانی می‌گیرند ولی نمی‌دانند 360 میلیون تومان از پرسپولیس و 230 میلیون تومان از ذوب‌آهن طلب دارم.

* تسنیم: به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. چقدر به قهرمانی استقلال در آسیا امیدوار هستی؟

همه تلاش مجموعه استقلال برای قهرمانی آسیا است و تمام فکر و ذکر باشگاه معطوف به این مسئله شده است. عزم همه باید برای رسیدن به این هدف باشد چرا که تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها حضور دارند.

* تسنیم: با وجود حضور این قدرت‌ها باز هم از قهرمانی استقلال در آسیا صحبت می‌کنی؟

همیشه ثابت کرده‌ایم که با امکانات کاری نداریم و جوانانی داریم که با زحمات زیاد به هدفشان می‌رسند. رسیدن به قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست و همه در باشگاه استقلال باید یکدل باشند تا به این عنوان دست یابیم.

گفت‌وگو از مرتضی ظهیری

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon