۶ میلیارد تومان برای تیمی با ملی پوشان لیگ جهانی والیبال


6 میلیارد تومان برای تیمی با ملی پوشان لیگ جهانی والیبال

خبرگزاری تسنیم: باشگاه باریج اسانس کاشان برای حضور در فصل جدید والیبال باشگاه‌های کشور با مصطفی کارخانه، علیرضا نادی، مهدی مهدوی، آرش کمالوند، فرهاد قائمی و آرمین تشکری به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس از کناره‌گیری عسگری از مدیرعاملی باشگاه باریج اسانس کاشان، حسین حجازی بار دیگر در رأس مدیریت این باشگاه گرفت. با تغییرات مدیریتی صورت گرفته در باشگاه کاشانی، قرارداد بازیکنان و سرمربی فصل آینده این تیم نیز رسمی شد.

پس از توافق اولیه کارخانه با باشگاه کاشانی قرارداد این سرمربی در باشگاه و فدراسیون ثبت شد تا کارخانه در فصل جدید لیگ برتر والیبال هدایت تیم سبزپوش باریج اسانس را برعهده بگیرد.

علاوه بر کارخانه قرارداد بازیکنان تازه وارد و فصل قبل باریج اسانس نیز به صورت رسمی ثبت شد.

علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی، مهدوی مهدوی پاسور ملی‌پوش، آرش کمالوند دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی، فرهاد قائمی بلندزن تیم ملی و آرمین تشکری سرعتی‌زن تیم ملی والیبال قرارداد خود را با باشگاه باریج اسانس به صورت رسمی به ثبت رساندند.

طبق قوانین سازمان لیگ بازیکنان بالای 28 سال قرارداد یک ساله و بازیکنان زیر 28 سال قرارداد دو ساله دارند. به این ترتیب به جز نادی و مهدوی سایر بازیکنان جدید باریج اسانس با این باشگاه قرارداد دو ساله امضا کرده‌اند.

علاوه بر این قرارداد امیر غفور نیز با باشگاه باریج اسانس تمدید شد. ناصر رحیمی، حسین امیری، جواد میرآفتاب و مهدی صادق زارع نیز دیگر بازیکنان فصل قبل باریج اسانس هستند که قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

به گزارش تسنیم، گفته می‌شود باریج اسانس برای جذب ملی پوشان حاضر در لیگ جهانی 6 میلیارد تومان هزینه کرده است.

انتهای پیام/الف

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon