سید حسن نصرالله جمعه سخنرانی می‌کند

سید حسن نصرالله جمعه سخنرانی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس سخنرانی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی‌استار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان قرار است روز جمعه به مناسبت روز قدس سخنرانی کند.

بر اساس این گزارش،  انتظار می‌رود رهبری حزب‌الله در سخنرانی خود به بحران داخلی سوریه و همچنین مذاکرات سازش بین اسرائیل و فلسطین بپردازد.

سید حسن نصرالله در آخرین سخنرانی خود که شش روز پیش ایراد کرد، ضمن انتقاد از تصمیم اتحادیه اروپا در گنجاندن شاخه نظامی حزب‌الله در لیست‌ گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل به اتحادیه اروپا فشار وارد کردند تا شاخه نظامی حزب‌الله در لیست سازمان‌های تروریستی این اتحادیه قرار بگیرد و اروپا نیز تسلیم اراده آمریکا و اسرائیل شد. 

وی در ادامه افزود: کشورهای اروپایی کاملاً می‌دانستند که حزب‌الله پایگاه مردمی بسیار زیادی نه‌ تنها در لبنان بلکه در جهان اسلام دارد و ممکن است این اقدام به روابط اروپا با جهان اسلام ضربه وارد کند، ولی با این تصمیم منافع اسرائیل را بر منافع خود ترجیح دادند.

رهبر جنبش مقاومت اسلامی لبنان در آخر اظهارات خود تاکید کرد: به کشورهای اتحادیه اروپا می‌گویم که با قرار دادن نام شاخه نظامی حزب‌الله در لیست سازمان‌های تروریستی به هیچ نتیجه‌ای نخواهند رسید و  این تصمیم در نهایت شکست خورده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان