بررسی قتل مالکوم شباز و راشل کوری در برنامه "راز" امشب

بررسی قتل مالکوم شباز و راشل کوری در برنامه "راز" امشب

خبرگزاری تسنیم: طالب‌زاده تهیه کننده «راز» گفت: برنامه «راز» امشب با عنوان «در جستجوی حقیقت» به موضوع تبعیض نژادی در آمریکا، کشته شدن راشل کوری در اسرائیل و کشته شدن مالکوم شباز نوه مالکوم ایکس می‌پردازد.

نادر طالب‌زاده تهیه کننده «راز» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: برنامه «راز» امشب با عنوان «در جستجوی حقیقت» به موضوع تبعیض نژادی در آمریکا، کشته شدن راشل کوری در اسرائیل و کشته شدن مالکوم شباز نوه مالکوم ایکس می‌پردازد.

وی افزود: در بخش اول این برنامه مرضیه هاشمی مجری شبکه خبر پرس‌تی‌وی و رضا هاشمی از دوستان مالکوم شباز به گفت‌وگو در مورد تبعیض نژادی و قتل مالکوم شباز می‌پردازند. مرضیه هاشمی مستندی در مورد تبعیض نژادی در آمریکا تولید کرده است.

تهیه‌کننده «راز» اضافه کرد: در بخش دوم برنامه امشب فواد ایزدی درباره مسائل روز آمریکا و ایران صحبت می‌کند. شدت یافتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران و صلح بین رژیم غاصب صهیونیستی و فلسطین از جمله این مسائل هستند.

طالب‌زاده در پایان گفت: دکتر رندی شرت از آمریکا، والدین راشل کوری و تنی چند از کارشناسان خارجی از طریق اینترنت با برنامه «راز» ارتباط برقرار می‌کنند.

سری جدید، برنامه «راز»همچون گذشته به‌ صورت ترکیبی شامل یک گفت‌وگوی زنده، گزارش و وله موضوعات تازه‌ای را مورد توجه قرار خواهد داد. رویکرد این برنامه متمرکز بر موضوعات فرهنگی است که در این بین گاهی به مسائل سیاسی، اجتماعی و گفتمانی نیز با نگاه فرهنگی پرداخته می‌شود.

برنامه "راز" کاری از گروه مستند شبکه چهار سیما است و چهارشنبه 19 تیر ماه ساعت 23:25 دقیقه به‌روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران