اعزام ۵ خبرنگار به سفر کربلا/ پرواز هواپیمای پرسپولیس با چند روز تاخیر

اعزام 5 خبرنگار به سفر کربلا/ پرواز هواپیمای پرسپولیس با چند روز تاخیر

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به قید قرعه ۵ خبرنگار با هواپیمای اختصاصی این باشگاه به کربلا و نجف مشرف خواهند شد.

حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص جلسه امروز بعدازظهر محمد رویانیان و مدیران شرکت هواپیمایی قشم‌ایر گفت: عصر امروز نشست ویژه‌ای با حضور محمد رویانیان و مدیران شرکت هواپیمایی قشم ایر برگزار شد که در آن در خصوص چگونگی استفاده از هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس و مسائل دیگر بحث و گفت‌وگو شد.

وی ادامه داد: عملیات رنگ‌آمیزی و درج نام و لوگوی باشگاه پرسپولیس روی یک فروند هواپیمای ایرباس به پایان رسیده و این هواپیما با شکل و شمایل مورد نظر باشگاه پرسپولیس به پرواز درخواهد آمد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام تاخیر چند روزه در اولین پرواز هواپیمای اختصاصی این باشگاه اظهار داشت: پیش از این قرار بود در روز عید سعید فطر هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به مقصد کربلا معلی به پرواز در بیاید اما احتمالا این سفر با چند روز تاخیر انجام خواهد شد.

قدوسی درباره خدمات ویژه‌ای که قرار است در هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس به مسافران ارائه شود، تصریح کرد: در نشست امروز نحوه ارائه خدمات ویژه، ارائه محصولات باشگاه پرسپولیس در داخل هواپیما، عرضه کارت هواداری و ... صحبت شد و تصمیم‌گیری‌های خوبی هم در این خصوص انجام شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز خبرنگار 5 نفر از خبرنگاران توسط باشگاه پرسپولیس به سفر کربلا معلی فرستاده خواهند شد، گفت: قرار است با انجام قرعه‌کشی که در حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی انجام خواهد شد 5 نفر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار یک روزه‌ای را به کربلا داشته باشند. در این سفر که هفته آینده صورت خواهد گرفت چند خبرنگار، مسئولان باشگاه پرسپولیس و مسافران سفر یک روزه‌ای را به کربلا و نجف خواهند داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon