شرایط کشور، منطقه و جهان در پیچ تند تاریخی است/ حکیم‌ترین رهبر جهان را داریم

شرایط کشور، منطقه و جهان در پیچ تند تاریخی است/ حکیم‌ترین رهبر جهان را داریم

خبرگزاری تسنیم: حبیب‌الله عسگراولادی گفت: شرایط کشور، منطقه و جهان همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب تصویر کردند در یک پیچ تند تاریخی قرار دارد و در این پیچ تند رسانه‌ها بالاخص خبرنگاران یک موقعیت ویژه و ممتاز دارند و باید قدرشناس این موقعیت باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حبیب‌الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در مراسم تجلیل از خبرنگاران که شامگاه امروز (سه‌شنبه) از سوی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد، با اشاره به آغاز به کار دولت یازدهم، گفت: در پایان دوره 8ساله دولت و آغاز یک دوره 4ساله دولت کنونی هستیم. شرایط کشور، منطقه و جهان همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب تصویر کردند در یک پیچ تند تاریخی قرار دارد و در این پیچ تند رسانه‌ها بالاخص خبرنگاران یک موقعیت ویژه و ممتاز دارند و باید قدرشناس این موقعیت باشند.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم که به ما این توفیق را عنایت کرد که هوشیارترین، مسلط‌ترین و حکیم‌ترین رهبر کنونی جهان را داریم و سایه‌اش بر سر امت ما و به‌صورت غیرمستقیم بر سر امت جهان و آزاداندیشان است.

عسگراولادی در پایان سخنانش ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) افزود: امام خمینی(ره) انسانی متقی بود که تقواپوشش تمام اعمالش بود و انصافاً اجازه نمی‌داد هوای نفس وارد برنامه‌ها و عملیاتش شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon