میلی‌منفرد حامی افرادی چون علی افشاری در دانشگاه امیرکبیر بود

میلی‌منفرد حامی افرادی چون علی افشاری در دانشگاه امیرکبیر بود

خبرگزاری تسنیم: یکی از اساتید دانشگاه امیرکبیر با اشاره به سوابق وزیر علوم پیشنهادی دولت گفت: وی در دوران اصلاحات علناً از انجمن اسلامی طیف علامه طرفداری می‌کرد و از حامیان افرادی چون علی افشاری بود.

یکی از اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر که آشنایی نزدیکی با میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم دارد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به سوابق وزیر علوم پیشنهادی اظهار داشت: وی از نظر علمی جزو اساتید خوب دانشگاه امیرکبیر است و در دوران اصلاحات سمت‌های اجرایی را در وزارت علوم به‌عنوان معاون وزیر علوم وقت به‌عهده داشت.

وی که خواست نامش در خبر درج نشود، با اشاره به تفکرات وزیر علوم پیشنهادی تأکید کرد: وی از نظر تفکر و رفتار، جزو اصلاح‌طلبان رادیکال محسوب می‌شود و تفکرات و طرز فکر او در راستای چپ قدیم و اصلاح‌طلبان تندروی جدید قرار دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره به سابقه آشنایی خود با میلی منفرد در دوران اصلاحات و فعالیت او در دانشگاه‌ افزود: در دوران اصلاحات وی علناً از  انجمن اسلامی طیف علامه طرفداری می‌کرد و از افرادی چون علی افشاری که همه می‌دانند چه مسائلی را برای دانشگاه ایجاد کرد، به‌صورت تمام‌قد حمایت می‌کرد.

وی ادامه داد: هرکسی که میلی منفرد را از نزدیک بشناسد می‌داند او پشت پرده برخی اعتراضات در سال 88 در دانشگاه امیرکبیر حضور داشت.

استاد دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: میلی منفرد به‌همراه چند استاد دانشگاه دیگر، مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش در قم را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon