افزایش قیمت کنجاله به ۱۶۰۰ تومان/مرغ ۶۷۰۰ تومان شد

افزایش قیمت کنجاله به 1600 تومان/مرغ 6700 تومان شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه تولید کنندگان مرغ یکی از نشانه‌های کمبود نهاده و افزایش قیمت‌ آن را کاهش قیمت جوجه ریزی به ۶۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در شرایط فعلی قیمت مرغ به ۶۷۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به دلیل تداوم مشکل تأمین نهاده در بازار و به نتیجه نرسیدن جلسات متعدد مسئولان مربوطه برای حل این موضوع، قیمت مرغ در بازار با افزایش روبه‌رو شده است. در حال حاضر نیز هنوز تکلیف این موضوع مشخص نشده و تنها مسئله ای که در این جلسات مطرح شد این بود که کمیته‌ای متشکل از نهاد‌های مربوطه برای حل این مسئله تشکیل شود تا شاید این موضوع مهم که پس از مطرح شدن حذف ارز مرجع ایجاد شده، حل شود.

حسین مقدم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مرغ به 6700 تومان رسیده، اظهار داشت: بر اساس قیمت‌هایی که در بازار برای فروش نهاده وجود دارد، قیمت ذرت برزیل 1180 و اوکراین 940 تومان خرید و فروش می شود، همچنین قیمت کنجاله نیز در حال حاضر به 1600 تومان رسیده که البته همان طور که پیش از این گفته شد، خرید و فروش نهاده بلاتکلیف و به کندی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این شرایط قیمت جوجه ریزی از 1300 تومان به 600 تومان کاهش یافته و این مسئله یکی از نشانه های کمبود نهاده در بازار است زیرا مرغداران در این مواقع با احتیاط برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین