مدیر مسئول "ابتکار" انتصاب به مدیرعاملی ایرنا را تکذیب کرد

مدیر مسئول "ابتکار" انتصاب به مدیرعاملی ایرنا را تکذیب کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرمسئول روزنامه ابتکار درباره انتصابش به‌عنوان مدیرعامل ایرنا گفت: هنوز تصمیمی به بنده ابلاغ نشده و باید تا زمان استقرار وزیر ارشاد صبر کرد.

محمدعلی وکیلی، مدیرمسئول روزنامه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر انتصاب وی به‌عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) اظهار داشت: این شایعات را صریحاً تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: تا استقرار وزیر ارشاد چند روزی زمان باقی مانده است و باید صبر کرد تا وزیر ارشاد در وزارتخانه مستقر شود و بعد از آن گمانه‌زنی کرد.

مدیرمسئول روزنامه ابتکار در پاسخ به این سؤال "آیا با شما دراین‌باره صحبت شده است؟"، گفت: در گمانه‌زنی‌های عمومی نام بنده هم جزو اسامی مدیرعاملی ایرنا بوده است، اما تصمیم دولت اعلام نشده و از جانب دولت نیز تصمیمی به بنده ابلاغ نشده است.

وکیلی تصریح کرد: باید تا روزی که وزیر ارشاد مستقر می‌شود، صبر کرد. البته نیروهای باتجربه‌تری در مجموعه ایرنا حضور دارند که نوبت به بنده نمی‌رسد و این افراد استحقاق بیشتری دارند.

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر از محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار به‌عنوان گزینه قطعی مدیرعاملی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نام برده می‌شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon