وزارت خارجه بحرین کاردار لبنان را احضار کرد

وزارت خارجه بحرین کاردار لبنان را احضار کرد

خبرگزاری تسنیم: وزارت خارجه بحرین کاردار سفارت لبنان در منامه را برای ارائه پاره ای از توضیحات به این وزارتخانه احضار کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رویترز؛ وزارت خارجه بحرین ابراهیم عساف کاردار سفارت لبنان در منامه پایتخت این کشور را برای ارائه پاره از توضیحات به این وزارتخانه احضار کرد.

وزارت خارجه بحرین از دولت لبنان بخاطر میزبانی کنفرانس مخالفان بحرینی در بیروت انتقاد کرد و در این باره لبنان را مسئول نا آرامی امروز بحرین دانست.

وزارت خارجه بحرین به کاردار سفارت لبنان اعلام کرد: کشور لبنان به گروه های مخالف بحرینی مقیم در بیروت اجازه داد تا با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی تاریخی را برای عصیان و تظاهرات امروز در بحرین مشخص و اعلام کنند.

عبدالله عبداللطیف عبدالله کفیل وزارت خارجه بحرین در این دیدار به کاردار سفرات بحرین گفت: دولت بحرین علاقمند به گسترش روابط با لبنان است اما برگزاری چنین نشست هایی در بیروت می تواند به روابط دو کشور صدمه بزند.

دولت بحرین به مقامات لبنانی اعلام کرد: ما از سیاست طرفداری از تمامیت ارضی کشورهای دوست حمایت می کنیم و اجازه نمی دهیم از داخل کشور بحرین برضد هیچ یک از کشورهای دوست و همسایه اقدام شود از کشورهای دوست هم انتظار چنین رفتار متقابلی داریم .

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان