صادق: خبر انصراف زنگنه صحت ندارد/ رییس بنیاد شهید هنوز انتخاب نشده است

صادق: خبر انصراف زنگنه صحت ندارد/ رییس بنیاد شهید هنوز انتخاب نشده است

خبرگزاری تسنیم: مشاور رئیس‌جمهور با رد انتخاب رئیس بنیاد شهید از سوی رئیس‌جمهور گفت: اینگونه اخبار صحت ندارد و از رسانه‌های تقاضا داریم که در این مقطع حساس از گمانه‌زنی‌ها خودداری کنند.

محمدرضا صادق مشاور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم با تاکید بر اینکه هنوز رئیس بنیاد شهید از سوی حجت‌الاسلام روحانی انتخاب نشده است، گفت:‌ اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر انتخاب رئیس بنیاد شهید صحت ندارد و اگر خبر و حکمی از سوی رئیس‌جمهور اعلام شود این خبر فقط از طریق سایت رسمی رئیس‌جمهور اعلام خواهد شد.

وی افزود: از همه تقاضا می‌کنیم که با ارائه اخبار نادرست اطلاعات غلط به مردم ندهند.

مشاور رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آقای زنگنه از تصدی پست وزارت نفت انصراف داده است، گفت: این خبر به هیچ‌وجه صحت ندارد و آقای زنگنه نیز مانند بقیه وزرا در صحن علنی مجلس برای ارائه برنامه‌ها و دفاع از عملکرد خود حضور می‌یابد.

صادق افزود: هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین وزرا و نمایندگان مجلس وجود دارد و هیچ مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است.

وی در پایان گفت‌‌وگویش با خبرگزاری تسنیم خاطرنشان کرد: نمایندگان با حسن‌نیت به بررسی عملکرد و برنامه‌های وزرا می‌پردازند و اخبار منتشر شده در این باره مبنی بر انصراف آقای زنگنه صحت ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon