انتظار فرهنگیان برای معرفی وزیر آموزش‌وپرورش/اسامی برخی گزینه‌ها برای سرپرستی وزارت

انتظار فرهنگیان برای معرفی وزیر آموزش‌وپرورش/اسامی برخی گزینه‌ها برای سرپرستی وزارت

خبرگزاری تسنیم: فرهنگیان در آستانه بازگشایی مدارس انتظار دارند تا وزیر جدید آموزش و پرورش سریع‌تر به مجلس معرفی شود اما در شرایط کنونی که این وزارتخانه به سرپرست نیاز دارد گمانه زنی‌هایی در رابطه با حضور برخی چهره‌ها به عنوان سرپرست مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد علی نجفی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت یازدهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش نتوانست از نمایندگان مجلس رای اعتماد را کسب کند و به ساختمان وزارت آموزش و پرورش بعد از 16 سال دوری مجدد به این وزارتخانه بازگردد.

در شرایطی که هر لحظه به اول مهر و زمان بازگشایی مدارس نزدیک شده و آموزش و پرورش در شرایط حساسی به سر می‌برد حدود 12 میلیون دانش آموز و یک میلیون فرهنگی هنوز موفق به شناسایی کلیددار اصلی این وزارتخانه نشده‌اند.

طبق قانون رئیس جمهور در شرایطی که وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد را از مجلس کسب نکرده است باید سرپرستی را برای این وزارتخانه تعیین کند و ظرف مدت 3 ماه وزیر پیشنهادی جدید را به مجلس معرفی کند اما با توجه به اینکه هم‌اکنون این وزارتخانه در شرایط حساسی به سر می‌برد و فصل بازگشایی مدارس را پیش رو داریم این انتظار از سوی جامعه فرهنگیان وجود دارد تا رئیس جمهور وزیر آموزش و پرورش را سریعتر به مجلس معرفی کند.

این روزها نیز بازار گمانه زنی‌ها برای انتخاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش داغ است و طبق گفته کارشناسان و اصحاب آموزش و پرورش ظرف این هفته رئیس جمهور گزینه سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را معرفی خواهد کرد که در این میان نام افرادی همچون علی اصغر فانی، روح الله عالمی، شهاب الدین قندالی و مهدی نوید ادهم و حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان به چشم می‌خورد.

حال باید به انتظار نشست و  دید که گزینه پیشنهادی برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش و در نهایت کلید دار اصلی این وزارتخانه حساس چه فردی خواهد بود؟

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon