ناصر سراج گزینه قطعی ریاست سازمان بازرسی کل کشور

ناصر سراج گزینه قطعی ریاست سازمان بازرسی کل کشور

خبرگزاری تسنیم: در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب ریاست سازمان بازرسی کل کشور ادامه دارد، آخرین اخبار حاکی از انتخاب قطعی ناصر سراج برای تصدی این پست است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پس از حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در بدنه دولت به عنوان وزیر دادگستری، وی تاکنون با حفظ سمت همچنان ریاست سازمان بازرسی کل کشور را هم برعهده دارد و آن‌طور که اعلام شد، قرار بود تا پایان هفته جاری رئیس قوه‌قضاییه گزینه خود برای تصدی این سازمان را معرفی کند.

در حالی که اسامی متعددی برای حضور در سازمان بازرسی کل کشور از سوی رسانه‌ها مطرح شد اما آخرین اخبار حاکی از این است که ناصر سراج قاضی نام‌آشنای دستگاه قضایی در سال‌های اخیر به عنوان گزینه قطعی ریاست سازمان بازرسی کل کشور انتخاب شده است و قرار است به زودی حکم انتصاب وی صادر شود.

ناصر سراج پیش از این مسئولیت‌هایی چون سرپرست دادسرای امور جنایی، معاونت امنیت دادستان کل کشور، نماینده قوه‌قضاییه در هیئت نظارت بر مطبوعات، نماینده قوه‌قضاییه در شورای رقابت را تجربه کرده و پرونده‌هایی مانند مرگ چند دانش‌آموز در پارک شهر تهران، پرونده فساد 3 هزار میلیاردی و پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی را در سوابق خود می‌بیند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon