آغاز به کار جشنواره داستانک‌های پایداری/ نوقلمان آثار برگزیده دیگر جوایز را نفرستند

آغاز به کار جشنواره داستانک‌های پایداری/ نوقلمان آثار برگزیده دیگر جوایز را نفرستند

خبرگزاری تسنیم: فراخوان چهارمین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری اعلام شد که بر اساس آن علاقه‌مندان می‌توانند از ابتدای شهریور ماه به مدت دو ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فراخوان جشنواره «داستان کوتاه کوتاه پایداری» اعلام شد که براساس آن نویسندگان می‌توانند از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای تازه در حوزه ادب پایداری، تولید محتوای ادب پایداری در فضای مجازی و پیامکی، تقدیر از نوقلمان این حوزه و تلاش در جهت مردمی شدن برگزاری جشنواره برگزار می‌شود.

طبق فراخوان اعلام شده این جشنواره توسط انتشارات هزاره ققنوس، بانی آن، همخوانی اثر با موضوع جشنواره، نگارش اثر در سه قالب داستان فلش و داستانک و برگزیده نشدن داستانک در دیگر جشنواره‌ها از شرایط حضور در این جشنواره اعلام شده است. همچنین علاقه‌مندان محدودیتی از نظر تعداد آثار ارسالی ندارند و باید داستانک‌های خود را در فایل Word با قلم  Tahoma با اندازه 12 تهیه و به همراه اسکن یک قطعه عکس و کارت ملی به دبیرخانه ارسال کنند.

چهارمین دوره جشنواره از سه طریق آماده دریافت آثار است. نخست به روش پیامکی که در آن نوینسدگان می‌توانند آثار خود را به شماره 0210000365 ارسال کنند. علاوه بر این، ارسال اثر به سامانه الکترونیک جشنوراه به آدرس nashr_1000@yahoo. com  و یا به آدرس پستی دبیرخانه به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بعد از ایستگاه مترو دروازه دولت، خیابان رامسر، پلاک 1، واحد 5 ارسال کنند. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران