از باغ دلگشا تا برم دلک شیراز سبز می‌شود


از باغ دلگشا تا برم دلک شیراز سبز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شهردار منطقه هفت شیراز گفت: ناحیه ۱۰ کیلومتری باغ دلگشا تا منطقه برم دلک این شهرستان به فضای سبز تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سعید معصومی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: 6 تا 10 کیلومتر مسیر باغ دلگشا تا منطقه برم دلک در دست اجرا و آماده‌سازی است و امید داریم با اجرای این کمربند، سرانه فضای سبز منطقه هفت شیراز، از  هفت کیلومترمربع به 8 تا 10 کیلومترمربع افزایش یابد.

وی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع سه سطحی بلوار تخت جمشید -سرداران خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه گره ترافیکی منطقه جنوب شرقی شیراز گشوده می‌شود.

شهردار منطقه هفت شیراز خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع سه سطحی تخت جمشید-سرداران به عنوان یکی از پروژه‌های منحصر به فرد است که با چهار هکتار فضای پیرامون منظره شهر را متحول می‌کند.

وی برآورد هزینه اولیه اجرای این تقاطع سه سطحی را حدود 27میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این پروژه در حال تجهیز کارگاه است و در 24 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معصومی به عملیات اجرایی پروژه بلوار پنج کیلومتری مولوی به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص منطقه هفت شیراز اشاره کرد و گفت: در مسیر این بلوار که در قالب کنارگذر شمال‌شرقی شیراز و منشعب از بلوار خلیج فارس اجرا می‌شود، شش تقاطع غیر هم‌سطح دیگر احداث می‌شود.

شهردار منطقه هفت شیراز با بیان اینکه کارهای تکمیلی این پروژه در حال اجرا است، تصریح کرد: پروژه بلوار مولوی با برآورد هزینه اولیه در حدود 20 میلیارد تومان در مدت سه سال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon