گمانه‌زنی رسانه‌ها درمورد استانداران مورد تأیید من نیست/ انتصاب پژمان صحت ندارد

گمانه‌زنی رسانه‌ها درمورد استانداران مورد تأیید من نیست/ انتصاب پژمان صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور با تأکید بر اینکه انتصاب سیدمحمد پژمان شهردار فعلی مشهد به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی این وزارتخانه صحت ندارد، گفت: هیچ‌یک از لیست‌ها و گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با گزینه‌های استانداری‌های کشور مورد تأیید بنده نیست.

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس و در پاسخ به این سؤال "آیا انتصاب  سیدمحمد پژمان شهردار فعلی مشهد به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور از سوی حضرتعالی صحت دارد؟"، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد.

وی با اشاره به لیست‌ها و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها مبنی بر گزینه‌های استانداری‌های کشور گفت: هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها و لیست‌های استانداری‌ها مورد تأیید بنده نبوده و صحت ندارد.

وزیر کشور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه تا چه‌زمانی استانداران تغییر یافته مشخص می‌شوند، افزود: به‌نظر بنده تعیین تکلیف این موضوع زمان ندارد چراکه نیاز به بررسی و کارشناسی و ارزیابی‌هایی دارد.

رحمانی فضلی تأکید کرد: ما باید ارزیابی‌های لازم را داشته باشیم چراکه قصد دارم این موضوع بادقت انجام شود تا حق کسی هم ضایع نشده و گزینه مناسب تعیین شود؛ ان‌شاءالله با ارزیابی‌های کامل این موضوع انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon