توزیع دفتر مشق "شکرستان" با ۲۴ طرح متنوع

توزیع دفتر مشق "شکرستان" با 24 طرح متنوع

خبرگزاری تسنیم: حوزه هنری کودک و نوجوان اقدام به تولید دفتر مشق با طرح «شکرستان» و توزیع آن در نمایشگاه لوازم‌التحریر واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سال‌ها است که لوازم‌التحریر با نقش‌ها و تصاویر انیمیشن‌های غربی وارد بازار می‌شود و خانواده‌ها نیز بدون توجه به تأثیر این نوع اقلام بر ذهن کودک اقدام به خرید این آثار می‌کنند. سال جاری یک سال متفاوت برای دانش‌آموزان به ویژه دانش‌اموزان مقطع دبستان و راهنمایی است، چراکه برخی از نهادها با همکاری بخش‌های خصوصی اقدام به تولید نوشت‌افزارهایی با طرح‌های ایرانی اسلامی کرده‌اند.

حوزه هنری کودک و نوجوان برای اولین‌بار اقدام به تولید نوشت‌افزار با طرح «شکرستان» کرده است، طرح‌هایی که برگرفته از مجموعه موفق و پراستقبال شکرستان تهیه شده است. در این راستا تاکنون 250 هزار جلد دفتر مشق، دفتر تحریر  و دفتر آموزش انگلیسی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید روانه بازار کتاب شده است. در مجموع 24 طرح مختلف در طراحی این اقلام به کار برده شده است.

حوزه هنری کودک و نوجوان در فاز دوم فعالیت‌های خود اقدام به طراحی لوازم‌التحریر با طرح شکرستان می‌کند که در این راستا اقلامی چون جامدادی، کاغذ کادو و برچسب با طرح شخصیت‌های این مجموعه نیز در بازار توزیع خواهد شد. همچنین تولید اسباب‌بازی با شخصیت‌های این مجموعه پیش از این نیز آغاز شده بود که در سال جدید نیز چند شخصیت به آنها فزوده خواهد شد.

سرشار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به فعالیت‌های حوزه هنری در این حوزه گفت: قصد داریم اتاق کودک با طرح شکرستان طراحی کنیم که تمامی اقلام و ابزاری که در این اتاق موجود است، یکی از شخصیت‌های شکرستان باشد.

علاقه‌مندان به خرید و تهیه نوشت‌افزار با طرح شکرستان می‌توانند به نمایشگاه لوازم‌التحریر واقع در نحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند. نوشت‌افزار شکرستان با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران