ارتش روسیه به‌حالت آماده‌باش جنگی درآمد

ارتش روسیه به‌حالت آماده‌باش جنگی درآمد

خبرگزاری تسنیم: ارتش روسیه با شدت یافتن احتمال آغاز حمله کشورهای غربی و عربی به‌اتفاق آمریکا به نظام سوریه نیروهای خود را به‌حالت آماده‌باش جنگی درآورده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به‌نقل از پایگاه خبری صهیونیستی دبکا؛ منابع آگاه نظامی به مقامات رژیم صهیونیستی اطلاع داده‌اند همزمان با افزایش تهدیدات نظامی برضد سوریه ارتش روسیه نیز به نیروها و ناوگان نظامی خود به‌خصوص به نیروهای مستقر در دریای مدیترانه و دریای سرخ اعلام آماده‌باش جنگی داده است.

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی دراین‌باره اعلام کردند: این آماده‌باش نظامی نیروهای روسی مستقر در جنوب و مرکز خاک سوریه را هم در بر می‌گیرد.

این پایگاه خبری صهیونیستی دراین‌باره اعلام کرد: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا قرار است تصمیم خود را مبنی بر آغاز جنگ برضد سوریه بدون توجه به نظر شورای امنیت سازمان ملل اتخاذ خواهد کرد و بعد از صدور فرمان آغاز جنگ از سوی رئیس جمهوری آمریکا قرار است بلادرنگ عملیات نظامی برضد سوریه آغاز شود تا بشار اسد رئیس جمهوری این کشور فرصت دفاع از خود را نداشته باشد.

این پایگاه خبری صهیونیستی درباره واکنش احتمالی نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به این حملات هم معتقد است: رئیس جمهوری سوریه ممکن است بلافاصله بعد از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی، اردن، عربستان ویا حتی ترکیه را هم هدف قرار دهد، چرا که براساس گفته عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه که با شبکه خبری المیادین سخن می‌گفت اعلام کرده بود در صورت حمله به سوریه خاورمیانه به آتش کشیده خواهد شد.

این پایگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ادامه در خصوص احتمال به دست نیامدن مدرکی دال بر عدم استفاده سوریه از سلاح شیمیایی در منطقه " الغوطة الشرقیه " و " الغوطة الغربیه " در حومه دمشق نیز گفت: به‌استثنای حالات قربانیان استفاده از چنین گازهایی که کشته شده‌اند و هنوز دچار این عوارض سمی هستند باید گفت ممکن است بازرسان تسلیحات شیمیایی سازمان ملل هیچ مدرکی را در حومه دمشق نیابند چرا که در گازهای استفاده شده، نظام سوریه غلظت این گازها را کاسته و به‌همراه آن از گازهای مقابله با هرج و مرج استفاده کرده که به‌سرعت نشانه‌های خارجی استفاده از گازهای شیمیایی را از بین می‌برد.

این پایگاه خبری در ادامه ادعاهای خود افزود: این تکنیک جدید استفاده از گازهای شیمیایی را ایران ابداع کرده تا آثار و نشانه‌های خارجی استفاده از این قبیل گازها به‌سرعت از بین برود.

پایگاه اطلاعاتی صهیونیستی "دیبکا " در ادامه افزود: طی دو روز گذشته تلاش‌ها و آمادگی‌های غرب و آمریکا برای انجام اقدام نظامی برضد نظام سوریه قوت گرفت تا اقدامی عربی و غربی برضد دمشق صورت گیرد، البته هدف از این عملیات نظامی جنگ ادامه‌دار و طولانی‌مدت که با هدف سرنگونی نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه باشد نخواهد بود، بلکه این کشورها تلاش دارند از این طریق ضرباتی محدود بر نظام دمشق وارد آورند و مناطقی از خاک سوریه را با عنوان مناطق پرواز ممنوع از خاک این کشور جدا کنند.

این پایگاه اطلاعاتی تل‌آویو در خاتمه افزود: اگرچه در ابتدای امر تل‌آویو تنها به افزایش حالت فوق العاده در داخل این رژیم بسنده کرد اما رفته رفته اکنون رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که در صورت آغاز حملات برضد سوری تل‌آویو هم ناگزیر در این حملات مشارکت خواهد داشت.

این پایگاه در توضیح علت تصمیم تل‌آویو به مشارکت در این حمله هم اعلام کرد: براساس اطلاعات رسیده از سوریه و حزب‌الله به‌محض آغاز جنگ برضد سوریه دمشق و حزب‌الله طرحی را در دست دارند تا به‌وسیله آن فلسطین اشغالی، اردن و ترکیه را با استفاده از موشک‌های دوربرد هدف قرار دهند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان