ادعای شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی: حمله به سوریه حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده

ادعای شبکه 10 رژیم صهیونیستی: حمله به سوریه حداکثر تا 48 ساعت آینده

خبرگزاری تسنیم: شبکه ۱۰ اسرائیل ادعا کرد، آمریکا تصمیم خود را برای آغاز حمله به سوریه طی ۴۸ ساعت آینده اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از النشره، به گزارش شبکه 10 اسرائیل، آمریکا تصمیم خود را برای آغاز حمله به آمریکا طی 48 ساعت آینده اعلام خواهد کرد.

به‌گفته این شبکه باراک اوباما تصمیم برای حمله به سوریه را طی 48 ساعت آینده اعلام خواهد کرد. خبرنگار این شبکه در واشنگتن گزارش داد که این حمله نظامی تنها نمادین خواهد بود و تأثیری بر آمادگی نظامی ارتش سوریه نخواهد داشت.

این شبکه تأکید کرد که تصمیم برای آغاز حمله طی مدت کوتاحی و حداکثر تا 48 ساعت آینده گرفته خواهد شد و آمریکا، انگلیس و فرانسه با پشتیبانی ترکیه و برخی کشورهای عربی در آن شرکت خواهند داشت.

این شبکه افزود، آمریکا با ارسال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در تلاش است تا کشورهای شرکت کننده در این حمله را با یکدیگر متحد کند.

تصمیم آمریکا برای آغاز حمله به سوریه طی دیدار وی با دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و فشار آنان بر وی برای آغاز جنگ،  نهایی شده است.

این شبکه تأکید کرد که این حمله نمادین، در راستای هشدار به دولت سوریه می‌باشد و کشور‌های حمله کننده قصد درهم‌شکستن دولت سوریه را ندارند.

همچنین در خصوص نحوه این عملیات توضیح داد که آمریکا در نظر دارد، هجوم خود را علیه سوریه، خارج از آب‌های منطقه‌ای و خاک سوریه و با استفاده از موشک‌های تاماهاک صورت دهد، این موشک‌ها می‌بایست محل شلیک سلاح‌های شیمیایی و مرکز فرماندهی نیروهای مسلح سوریه را مورد هدف قرار دهد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت