ملت‌های مسلمان با الهام از شهدا راه را بر جنگ‌افروزی دشمنان اسلام ببندند

ملت‌های مسلمان با الهام از شهدا راه را بر جنگ‌افروزی دشمنان اسلام ببندند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس مجلس گفت: ملت‌های مسلمان منطقه با الهام از شهدای عالیقدر اسلام، دفاع مقدس و با بهره از آموزه‌های حیات‌بخش قرآن و عترت در مسیر عزت و اقتدار گام بردارندو راه را برای جنگ‌افروزی دشمنان اسلام، آمریکای جهانخوار و عیادی او ببندند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: دیروز تهران میزبان 92 کبوتر خونین‌بالی بود که با تقدیم ارواح مطهر و پاک خویش راه عزت و اقتدار و عظمت ملت ایران را هموار کردند و در روز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) از ملکوت اعلاء به ایران اسلامی باز گشتند تا با ملت بزرگ ایران در بزرگداشت یاد و نام و سوگ شهادت آن امام بزرگ همراه باشند.

وی ادامه داد: دیروز آمدند تا به ملت ایران در امت اسلام این پیام همیشه راه‌گشا و عزت‌بخش را ابلاغ کنند که جوانان امت اسلام رویاروی استکبار جهانی و نظام سلطه با الهام از آموزه‌های حیات‌بخش قرآن و عترت با اقدار ایستاده‌اند و اهداف عالی شهدای عالیقدر را فراروی خود قرار داده و در راه پاسداشت از آرمان امام و رهنمودهای همیشه حیات‌بخش رهبر معظم انقلاب در پاسداری از عزت و اقتدار املت اسلام در صحنه حاضر هستند.

نایب رئیس مجلس افزود: دیروز زنان و مردان و جوانان تهران در تشییع باشکوه این پیکرهای پاک و به خون خفته، وفاداری خود را به آرمان‌های مقدس شهدا در مرعا و منظر جامعه جهانی قرار دادند. امیدوارم ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان منطقه با الهام از شهدای عالیقدر اسلام، دفاع مقدس و با بهره از آموزه‌های حیات‌بخش قرآن و عترت در مسیر عزت و اقتدار گام بردارند و راه را برای جنگ‌افروزی دشمنان اسلام، آمریکای جهان خوار و عیادی او ببندند و به یاری خدا این دوران را به دوران دیگری از پیروزی، اقتدار و عزت امت اسلام در سراسر جهان اسلام تبدیل کند.

حجت‌الاسلام ابوترابی خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مردم محضر عموم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان پرافتخار و آزادگان صبور به ویژه خانواده‌هایی که میزبان پیکرهای خونین فرزندان دلیر و شهید خود هستند، تبریک می‌گوییم و برای آنها از خدای متعال صبر جزیل مسئلت داریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم دعای خیر و شفاعت مقبول فرزندان شهیدشان بدرقه راه امت اسلام، مردم ایران و نمایندگان خانه ملت برای انجام شایسته وظیفه باشد و قدردان ایثار، جهاد و مجاهدت آنها باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon