پشت صحنه «گذر از رنج‌ها» به روایت تصویر

پشت صحنه «گذر از رنج‌ها» به روایت تصویر

خبرگزاری تسنیم: تصویربرداری سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور که از نیمه شعبان آغاز شده بود، در محدوده لاهیجان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تصویربرداری سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور از روز دوشنبه، همزمان با میلاد امام زمان(ع) در لوکیشن کوه‌های دیلمان کلید خورد.

اولین تصاویر این سریال  40 قسمتی با بازی شیوا طاهری، ترلان پروانه ،مجید پتکی، فرحناز منافی ظاهر و سکانس مربوط به  حرکت سهراب و زیبا از کوهستان‌های تالش به سمت دیلمان ضبط شد.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تصویربرداری صحنه های مربوط به دیلمان و کوهستان 4 ماه طول می‌کشد و بعد از آن گروه به لاهیجان می‌رود.

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما ضمن حضور در پشت صحنه سریال «گذر از رنجها»، شاهد تصویربرداری سکانس مربوط به مذاکره ارباب با رعایا درباره امور مردم در منطقه شاه شهیدان لاهیجان بود. در این صحنه داوود فتحعلی‌بیگی(در نقش کدخدا) و مجید پتکی (در نقش سهراب پدر دنیا) از بازیگرانی بودند که مقابل دوربین رفتند.

این سریال زندگی زنی به نام دنیا را از لحظه تولد تا مرگ در یک مدت زمان هشتاد ساله روایت می کند قصه این سریال از سال 1335 آغاز می شود تا سال 1363 ادامه می یابد.

داستان «گذر از رنجها» که در دهه 20 می‌گذرد، درباره زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می‌شود. پدر بار دیگر ازدواج می‌کند، البته این زن جدید با دختر کوچک مهربان است، اما همه خانواده در زندگی سخت روستایی با وضع مالی بد زندگی می‌کنند. دختر در سن 15 سالگی گله را به کوه می‌برد و...

جعفر دهقان، پژمان بازغی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ماه چهره خلیلی، آزیتا ترکاشوند، نگین معتضدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، حسین عابدینی، ترلان پروانه، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی فر، نقش آفرینی شخصیت‌های داستانی «گذر از رنج‌ها» را برعهده دارند.

آخرین سریال حسن پور با نام «از یاد رفته» به تهیه کنندگی علی لدنی و با بازی محمد رضا فروتن‌، سپیده خداوردی،محمدرضا شریفی‌نیا، رضا ناجی، بهنوش طباطبایی، عمار آقایی و ... سال 1390 روی آنتن شبکه اول سیما بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران