رای کنگره آمریکا برای حمله به سوریه تخلف است/ استکبار از فرهنگ ایثار و شهادت به هراس افتاده است


رای کنگره آمریکا برای حمله به سوریه تخلف است/ استکبار از فرهنگ ایثار و شهادت به هراس افتاده است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رأی کنگره آمریکا برای حمله به سوریه تخلف است گفت: استکبار جهانی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به هراس افتاده و می‌خواهد با هر وسیله ممکن جلوی بیداری اسلامی را بگیرد.

محمداسماعیل کوثری در حاشیه محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری تسنیم در همدان، اظهار کرد: اینکه کنگره یک کشور رأی دهد که به همراه تعدادی از کشورهای زیاده خواه به سوریه حمله کنند تخلف است و باید ببینیم سازمان ملل در این بین چه نقشی ایفا می‌کند.

وی افزود: چنین پاسخی از سوی کنگره آمریکا نشان می‌دهد اینها خودرای هستند و سازمان ملل باید برای خود فکری کند.

وی درباره توان نظامی ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه نشان داده که می‌تواند با هر حمله و تهاجمی به راحتی مقابله کند و هیچ مشکلی ندارد، تا الان هم نشان دادند که می‌توانند پیروز شوند.

کوثری موفقیت سوریه شکست دیگری بر پیکره استکبار برشمرد و افزود: آمریکا در حاضر در تردید است که بمباران سوریه را آغاز کرده و جنگ کند یا اینکه به فکر حفظ اسرائیل باشد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا می‌خواهد که اسرائیل و کشورهای خودفروخته منطقه همچون عربستان، قطر و کویت را حفظ کند، چرا که حکام این کشورها حامی توطئه‌های آمریکا هستند.

کوثری گفت: این کشورها اعلام کردند هزینه حمله آمریکا به سوریه را می‌پردازند و همین امر ثابت می‌کند حکام چنین کشورهایی خود فروخته هستند و به کشور مسلمانی همچون سوریه رحم نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجس با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی قرن آینده را قرن اسلام بیان فرمودند، این اسلام است که ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند، از همین رو است که استکبار جهانی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به هراس افتاده و می‌خواهد با هر وسیله ممکن جلوی بیداری اسلامی را بگیرد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon