دولت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده نکرده است/ استفاده کنندگان از سلاح‌های شیمیایی در جهان برای همه مشخص هستند


دولت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده نکرده است/ استفاده کنندگان از سلاح‌های شیمیایی در جهان برای همه مشخص هستند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تحولات سوریه گفت: دولت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده نکرده و استفاده کنندگان از سلاح شیمیایی برای جهانیان مشخص هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدرضا نقدی با محکوم کردن حرکت معارضان علیه دولت و ملت سوریه اظهار کرد: تکفیری‌ها و معارضان سوری با حمایت صهیونیست به دنبال نابودی سوریه هستند. 

وی با بیان اینکه مواضع دولت و ملت ایران در حمایت از سوریه شفاف است، افزود: اظهار نظری غیر از حمایت جایگاهی در بین ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ندارد. 

سردار نقدی با بیان اینکه سابقه آمریکا و غرب نشان می‌دهد که آنها استفاده کنندگان از سلاح شیمیایی در جهان هستند، گفت: مشخص است چه کسانی به صدام بمب شیمیایی دادند تا علیه ملت ایران و مردم عراق در حلبچه استفاده کند و استفاده آمریکایی‌های در جنگ ویتنام از این سلاح مشهود است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پاکسازی بسیاری ازمناطق سوریه در 6 ماه گذشته از وجود تروریست‌ها خاطرنشان کرد: دولتی که موفق عمل کرده است و در صحنه پیروز  است چرا باید با استفاده از سلاح‌ها به خود ضربه بزند و کاملا مشخص است که این کار دولت سوریه نبوده است. 

وی با اشاره به ضبط فیلم حمله شیمیایی توسط ماهواره‌ها گفت: این فیلم‌ها نشان می‌دهد دولت سوریه نقشی در حمله شیمیایی نداشته است. 

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon