مرفاوی: از قلعه‌نویی هم مثل همه مربیان انتقاد می‌شود


مرفاوی: از قلعه‌نویی هم مثل همه مربیان انتقاد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: انتقاد در فوتبال طبیعی است و از قلعه‌نویی هم مثل مربیان دیگر انتقاد می‌شود.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد شرایط همکاری‌اش با باشگاه صبای قم  برای فصل آینده گفت: قبلاً صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه داشته‌ام ولی هنوز مذاکره رسمی با مسئولان باشگاه صبا انجام نداده‌ام. برای تمدید قرارداد باید اهداف و سیاست‌های باشگاه مشخص شود و هیئت مدیره باشگاه هم تشکیل جلسه دهد. از طرفی باید بودجه باشگاه و برخی مسائل دیگر هم روشن شود.

وی در مورد اینکه اگر بودجه باشگاه صبا اضافه نشود حاضر است همکاری‌اش را با این باشگاه ادامه دهد، افزود: نمی‌توانم الان پاسخ روشن و قاطعی در این زمینه بدهم. با این حال مدتی پیش که استاندار با بازیکنان صحبت می‌کرد، قول داد که در مورد مسائل مالی حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد و صبا نسبت به سال قبل با قدرت و توان بیشتری در لیگ شرکت کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین در خصوص ناکامی استقلال در این فصل و این بحث که خیلی‌ها معتقدند کادر فنی و بازیکنان این تیم باید تغییر کنند، تاکید کرد: من نمی‌توانم در مورد کادر فنی صحبت کنم و این تصمیمات به خود سرمربی و مسئولان باشگاه مربوط می‌شود. با این حال طبیعی است که استقلال برای فصل بعد نیاز به تقویت دارد و بازیکنان جوانی باید به تیم اضافه شوند که تجربه هم داشته باشند نه اینکه برای کسب تجربه به استقلال بیایند.

مرفاوی در مورد انتقادهای صورت گرفته از قلعه‌نویی و شایعه حضور افرادی مثل منصوریان،مجیدی و پاشازاده در استقلال گفت: در مورد انتقادها باید بگویم که این مسائل طبیعی است و از قلعه‌نویی هم مثل مربیان دیگر انتقاد می‌شود. من معتقدم انتقادها باید سازنده باشد نه تخریب‌کننده. در مورد حضور افراد دیگر که به اسم آنها اشاره کردید هم نمی‌توانم حرفی بزنم، چون این مسائل به تصمیم مسئولان استقلال مربوط می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شخصی شما در مورد ماندن یا جدایی قلعه‌نویی چیست، افزود: شما سؤالات سخت می‌پرسید و نمی‌دانم چه بگویم. من خودم مربی هستم و نمی‌توانم به این راحتی در مورد همکارم حرف بزنم. همیشه هم گفته‌ام که دنبال تخریب استقلال نیستم. قلعه‌نویی هم در این چند سال کارنامه خوبی در استقلال داشته و از این تیم شناخت دارد. در مجموع حضور او در استقلال مثبت بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon