۴ جابه جایی طیب نیا در وزارت اقتصاد/ معاونان حسینی فعلاً می‌مانند

4 جابه جایی طیب نیا در وزارت اقتصاد/ معاونان حسینی فعلاً می‌مانند

خبرگزاری تسنیم: وزیر اقتصاد در روزهای اخیر ۴ حکم جدید را در این وزارت خانه امضاء کرد و براساس آن رئیس کل گمرک، رئیس شرکت سرمایه گذاری خارجی، معاون اقتصادی و مدیر کل دفتر وزارتی این وزارت‌خانه را تغییر داد و فعلاً قصد تغییرات دیگری را ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی طیب نیا وزیر امور و اقتصاد و دارایی که بعد از دریافت رأی اعتماد بالا از مجلس از شنبه 26 مردادماه کار خود را در صور اسرافیل آغاز کرده است طی روز های اخیر استارت جابه جایی‌ها را در این وزارت‌خانه زد.

از اواخر هفته گذشته وزیر اقتصاد حکم تعدادی از افراد را امضاء کرد و براساس آن مدیر کل دفتر وزارتی، رئیس کل گمرک، رئیس شرکت سرمایه گذاری خارجی و معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را تغییر داد.

بنابر احکام صادر شده از سوی طیب نیا طی روزهای اخیر مسعود کرباسیان بعنوان رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی، شرفشاهی مدیرکل دفتر وزارتی وزارت اقتصاد، شاپور محمدی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و سعید نیکزاد رئیس شرکت سرمایه‌گذاری خارجی از این پس در کنار وزیر اقتصاد خواهند بود.

یکی از نزدیکان وزیر اقتصاد به خبرنگار تسنیم گفت: آقای طیب نیا فعلاً قصد جابه جایی‌های دیگری را در وزارت امور و اقتصاد و دارایی ندارد و بناست سایر معاونان کما فی السابق به فعالیت خود در این وزارت خانه ادامه بدهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین