حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد شد + سوابق


حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد شد + سوابق

خبرگزاری تسنیم: طی حکمی از سوی علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین انتظامی به‌عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی به‌عنوان معاون مطبوعاتی وزیر منصوب شد. حسین انتظامی نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیئت نظارت بر مطبوعات است.

از مدت‌ها پیش گمانه‌زنی‌ها برای تصدی این معاونت در وزارت ارشاد مطرح شده بود که یکی از گزینه‌های اصلی حسین انتظامی اعلام شده بود. حکم وزیر ارشاد به‌شرح ذیل است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های عمومی و شناختی که اینجانب از توانایی‌های مدیریتی شما دارم به‌موجب این حکم به سمت «معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد رسانه‌ای در گسترش فعالیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی، حمایت مادی و معنوی از مطبوعات و اصحاب رسانه و تشکل‌های صنفی، تأمین آزادی‌های مطبوعاتی در چارچوب قانون، شکوفایی مطبوعات و نشریات داخلی و نظارت بر عملکرد رسانه‌ای خارجی موفق و مؤید باشید».

سوابق علمی و مطبوعاتی حسین انتظامی

متولد 46 مشهد، دارای دکترای مدیریت استراتژیک / آثار: روایت رویت، روزنامه‌نگاری و روزنامه‎داری، مدیریت مطبوعاتی، دغدغه‌های امروز مطبوعات، نقطه، ناوبری وب / سوابق: نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات، مدیرعامل همشهری، مدیرمسئول جام​جم، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی، عضو هیئت منصفه مطبوعات، عضو هیئت مدیره انتشارات سروش، بنیاد اندیشه اسلامی، خانه روزنامه​نگاران جوان.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران