شعله خشم ملت عراق منافقین را در شراره خود خاکستر کرد/ شرط بازگشت بقایای منافقین

شعله خشم ملت عراق منافقین را در شراره خود خاکستر کرد/ شرط بازگشت بقایای منافقین

خبرگزاری تسنیم: وزیر اطلاعات با طرح این سؤال «گروهک تروریستی منافقین غیر از این انتظار چه سرنوشتی را می‌توانستند داشته باشند؟» گفت: با اقدامات آن‌ها شعله خشم ملت عراق زبانه کشید و این جنایتکاران را در شراره خود تبدیل به خاکستر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات با اشاره به «همان‌طور که ملت شریف ایران و مردم آزادی‌خواه جهان خبردار شدند قرارگاه مرکزی منافقین معروف به قرارگاه اشرف دچار فروپاشی شد» تصریح کرد: این یک فرآیند طبیعی برای تشکیلاتی بود که پایه کار خود را بر اساس جنایت، ایجاد رعب و وحشت و ترور گذاشته بودند؛ آن هم ترور انسان‌های مظلومی که حاضر نشده بودند که زیر بار ظلم، استکبار و ننگ و عار روند.

وی اظهار کرد: قرآن سرانجام چنین مجموعه و گروهی را که از مسیر خدا به‌سمت مسیر انحرافی، کارهای زشت و ناپسند می‌رفت، انحراف صددرصد از راه خدا و به تمسخر گرفتن آیات الهی عنوان می‌کند؛ بنابراین پایان کار کسانی است که راه بدی و زشتی را دنبال می‌کنند و آیات الهی را تکذیب می‌کنند و به تمسخر می‌گیرند.

وی ادامه داد: منافقین گروهک گمراه بودند که برای ادامه حیات سیاسی ننگین خود دست به هر جنایتی زدند، حاضر به مزدوری جنایتکاری همچون صدام شدند و دست‌های خود را پس از آلوده کردن به خون بهترین فرزندان ایران اسلامی به خون مردم مظلوم عراق نیز آلوده کردند.

وزیر اطلاعات با طرح این سؤال «گروهک تروریستی منافقین غیر از این انتظار چه سرنوشتی را می‌توانستند داشته باشند؟» گفت: با اقدامات آن‌ها شعله خشم ملت عراق زبانه کشید و این جنایتکاران را در شراره خود تبدیل به خاکستر کرد. اراده ملت مظلوم عراق، ابتدا ماشین جنگی عاریتی آنان را از کار انداخت و عناصر مؤثر آنان را به کیفر جنایتشان رساند و سپس بساطشان را از خاک و سرزمین خود جمع کرد و به زباله‌دان تاریخ افکند.

وی خاطرنشان کرد: فروپاشی قرارگاه اشرف تجلی اراده مظلومان عراق است که هم انتقام خون به‌ناحق ریخته مردم این کشور را گرفتند و هم مرهمی بر زخم‌های بی‌شمار مردم ایران اسلامی نهادند که از ددمنشی‌های این گروهک، زخم‌های بی‌شماری بر تن خود داشت.

وی گفت: فروپاشی این گروهک تروریستی از سوی دیگر نشان داد که این تشکیلات یک لانه عنکبوتی بیش نبود.

علوی با بیان «ما این اقدام قهرمانانه ملت عراق را به مردم آن کشور و همچنین ملت ستمدیده ایران اسلامی تبریک می‌گوییم»، اظهار کرد: خدای متعال را به‌خاطر این پیروزی دو ملت عراق و ایران شاکریم.

وی ادامه داد: جا دارد آن‌هایی که فریب این گروهک را خورده‌اند و سال‌ها زندگی را در تلخی‌های دربه‌دری، آوارگی و حصر فکری و روحی تجربه کردند به عقل و اندیشه خود مراجعه کنند که این مسیر سرنوشتی جز این ندارد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به این‌که «خداوند متعال همه ما را عاقبت به خیر کند» خطاب به فریب خوردگان گروهک تروریستی منافقین، گفت: مقتضای عقل و اندیشه این است که به آغوش ملت مسلمان ایران بازگردند و اگر دست‌شان به خون انسانی آلوده نشده است، از گذشت و بزرگواری ملت ایران برخوردار شوند، در دامان این ملت زندگی انسانی خود را دنبال کنند و به این دربه‌دری خود پایان دهند. مطمئن باشید جریانی که پشت به ملت خود می‌کند، سرانجامی جز مزدوری و دریوزگی بیگانگان و جز سقوط و فروپاشی ندارد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon