انگشت‌نگاری از تیم ملی فوتبال ساحلی در سفارت فرانسه/ احتمال لغو اردوی نوجوانان در آلمان

انگشت‌نگاری از تیم ملی فوتبال ساحلی در سفارت فرانسه/ احتمال لغو اردوی نوجوانان در آلمان

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان ملی‌پوش فوتبال ایران در زمان مراجعه به سفارت‌های اروپایی با برخورد نامناسبی روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عازم مسابقات جام جهانی تائیتی هستند و با توجه به اینکه تائیتی مستعمره کشور فرانسه است، بازیکنان و کادر این تیم برای اخذ ویزای سفر به تائیتی به سفارت فرانسه مراجعه کردند که در سفارت از بازیکنان و کادر تیم فوتبال ساحلی ایران انگشت‌نگاری انجام شده است. اعضای تیم فوتبال ساحلی ایران با ابراز ناراحتی از این شیوه برخورد آن را همانند رفتار با مجرمان توصیف کردند.

اعضای تیم فوتبال نوجوانان ایران نیز که مهیای حضور در اردوی آلمان می‌شوند در سفارت این کشور با مشکلات دیگری روبه‌رو شده‌اند. سفارت آلمان با بهانه لغو اردوی گذشته شاگردان دوستی، این بار امور مربوط به صدور ویزای آنها را به کندی انجام می‌دهد.

در هفته گذشته بازیکنان در گروه‌های چند نفره عازم سفارت آلمان شدند و در فاصله یک هفته مانده به اردوی تیم نوجوانان در آلمان، سفارت این کشور مراحل صدور ویزا را به جریان انداخته در حالی که طبق قانون برای اخذ ویزای شینگن به 21 روز زمان نیاز است. همین موضوع سبب نگرانی‌هایی در مورد لغو اردوی تیم نوجوانان در آلمان شده و احتمال اینکه بازهم اردوی شاگردان دوستی‌مهر لغو شود، قوت گرفته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon