توانمان را صرف تحویل واحدهای مسکن مهر می‌کنیم

توانمان را صرف تحویل واحدهای مسکن مهر می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه مهمترین مسئله فراروی ما تکمیل ۴۰۰ هزار مسکن در شهرهای جدید است گفت: فعلا عمده توانمان را باید صرف مطالبات مردم در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن نریمان صبح امروز در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه تیم عملیاتی جدیدی در شهرهای جدید برای اینکه این شهرها نفس بکشند و زنده باشند تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک دولت تدبیر و امید و کسانی که تجربه دارند به مقصود برسیم افزود: خیلی جای صحبت کردن نیست و همه منتظر کارهای عملی هستند تا نشان دهیم چه اقداماتی ضروری است.

نریمان با تاکید بر اینکه تیم جدیدی در شهرهای جدید ارنج می‌شود تصریح کرد: اطمینان می‌دهم مطالبات مردم را پاسخ دهم.

مدیر عامل سابق شهرهای جدید نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه 400 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است گفت: مشکلات عمده شهرهای جدید این است که چهره خوابگاهی به خود گرفته‌اند، حل این مسئله نیز به تنهایی در اختیار وزارت راه و شهرسازی نیست.

رستمیان با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر گفت: ارائه مشوق زمین و تسهیلات کم‌بهره، برگزاری همایش‌ و سمینارها، ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای متقاضیان، افزایش سطح خدمات شهری، ایجاد مراکز تفریحی برای خانواده‌ها و ایجاد شوراهای محلی از جمله اقداماتی بوده که در شهرهای جدید ایران انجام شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه