بررسی چالش خدمات زیربنایی مسکن مهر در دولت/نسل جدید شهرها در راه است

بررسی چالش خدمات زیربنایی مسکن مهر در دولت/نسل جدید شهرها در راه است

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اتصال ریلی شهرهای جدید به شهرهای مادر، گفت: چالش‌های مربوط به خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر در دولت مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس آخوندی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت عمران شهرهای جدید ایران، افزود: دولت یازدهم به تمام تعهدات دولت قبلی در پروژه‌های مسکن مهر پایبند است،اما با توجه به توسعه سریع در شهرهای جدید بحث الگوی اسکان و توجه به ابعاد اجتماعی، فرهنگی و نحوه سکونت گزینی نکته بسیار مهمی است که از مهندس نریمان خواسته‌ام تا با تیمی از مشاوران فرهنگی و اجتماعی بررسی نحوه سکونت‌پذیری را انجام دهند.

وی تصریح کرد: البته نیازمند تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی هستیم و از همین جا به ساکنان شهرهای جدید این اطمینان را می‌دهم که توسعه این خدمات را با جدیت بسیار زیادی پیگیری می‌کنیم. درباره شهرهای جدید آتی نیز نسل جدید را طراحی می‌کنیم که عمدتا بر مبنای شهروندمهری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

وزیر راه‌وشهرسازی ادامه داد:بحث خدمات زیربنایی را در دولت مطرح می‌کنیم و کمک می‌کنیم تا تمام مشکلات زیربنایی را حل کنیم، البته کار بسیار مشکلی است و عمده شهرها مشکل آب دارند اما چون تعهد شده به این مطالبات پاسخ می‌دهیم.

آخوندی در رابطه با جریمه‌های ناشی از تاخیر در واگذاری پروژه‌های مسکن مهر نیز گفت: اصلا وارد جزئیات نشده‌ایم و حرفی در این‌باره نمی‌توانم بزنم. شاید تا چند هفته آینده در این رابطه صحبت کنیم.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه