پژوهشکده حمل‌ونقل احیاء می‌شود

پژوهشکده حمل‌ونقل احیاء می‌شود

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که پژوهشکده حمل‌ونقل یکی از بهترین مراکز آموزشی بود که در فرآیند ادغام از بین رفت، گفت: این پژوهشکده را که مورد بی‌مهری شدید قرار گرفته احیاء می‌کنم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس آخوندی در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، افزود: مرکز تحقیقات را برای تجمع نمی‌خواهم، این مجموعه باید در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد تا به این وسیله فعالیت‌های تحقیقاتی از این طریق انجام شود.

وی با اشاره به این‌که از ابتدای انقلاب اعلام شد نیازمند تدوین طرح جامع حمل‌ونقل هستیم، تصریح کرد: هنوز که هنوز است این طرح تهیه نشده، هر چند پیشرفت‌ در این حوزه به جایی رسیده اما به سرانجام ختم نشده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که در سال 74 بحث راه‌اندازی مرکز اطلاعات ساختمان و مسکن مطرح شد، یادآور شد: تنها اقدامی که در این زمینه انجام شده مربوط به راه‌اندازی کد رهگیری در اواسط دهه 80 است. بنابراین یکی از نیازهای امروز در این بخش دسترسی آزاد به اطلاعات بازار مسکن است.

آخوندی در پایان گفت: پژوهش باید همراه آموزش باشد وگرنه این پژوهش ابتر می‌ماند، از این رو این دو باید با یکدیگر ترکیب شوند.

به گزارش تسنیم، در مراسم تودیع محمود فاطمی‌عقدا و معارفه محمد شکرچی‌زاده شماری از معاونان وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه