انزلی قهرمان رقابت‌های شنای دریایی گیلان شد


انزلی قهرمان رقابت‌های شنای دریایی گیلان شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان گفت:‌ انزلی با ۴۲۴ امتیاز قهرمان رقابت‌های شنای دریایی قهرمانی گیلان شد .

پرویز گلریز ارم‌ساداتی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در رشت، اظهار کرد: رقابت‌های شنای دریایی قهرمانی استان «جام نعیم عیوضی» در منطقه آزاد –کاسپین برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها  57 شناگر در پنج رده سنی مسافت سه کیلومتر را شنا کردند و در نتیجه مسابقه انفرادی به ترتیب در رده سنی زیر 20 سال همایون حقیقی از رشت و سینا رجبی از انزلی مشترکا بر سکوی نخست ایستادند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان گفت: بابک هادی‌نژاد و سهند کاظم‌زاده از انزلی نیز مقام  دوم و سوم  را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رده سنی 21 تا 30 سال اکبر رنجکش از رودسر، معین اسماعیل پور و امین تیرافکن از رشت به ترتیب اول تا سوم شدند.

گلریزارم‌ساداتی بیان کرد: در گروه سنی 31 تا 40 سال ابراهیم عزیزی ، محمد حسنی و محمد محبوبی هر سه از رشت به عنوان‌های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان افزود: در رده سنی 41تا 50 سال مرتضی ملکی قهرمان شد، کوروش رفیع زاده از انزلی در مکان دوم ایستاد و عباس قدیری از رشت مکان سومی را کسب کرد.

وی گفت: در رده سنی بالای 50 سال مهدی بدرخواهان از رشت به عنوان نخست رسید، موسی الماسی مقدم از انزلی دوم شد و هادی فتحی رشتی از رشت مکان سوم را از آن خود کرد.

گلریزارم‌ساداتی با اشاره به نتایج تیمی کسب شده، خاطرنشان کرد: در مجموع امتیازات تیمی به ترتیب تیم‌های بندرانزلی با 424 امتیاز ، رشت با 418 امتیاز و لاهیجان با 33 امتیاز به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان گفت: در پایان از طرف هیئت استان به نفرات و تیم‌های برتر مدال، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon