قهرمانی مشکل روحی - روانی دارد، باید ۷ جلسه محرومش کنند/ دایی چیزهایی می‌داند که آن حرف‌ها را زد

قهرمانی مشکل روحی - روانی دارد، باید 7 جلسه محرومش کنند/ دایی چیزهایی می‌داند که آن حرف‌ها را زد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پرسپولیس با انتقاد شدید از داور بازی با سپاهان گفت که باید با محسن قهرمانی برخورد و او را حداقل ۷ جلسه محروم کنند.



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم قضاوت محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان با اعتراض شدید پرسپولیسی ها همراه شد و  بازیکنان این تیم معتقدند که داور با اشتباهی که در دقیقه 2 انجام داد همه چیز را به هم ریخت. پیام صادقیان هم از عملکرد قهرمانی به شدت انتقاد و تاکید می کند که او نباید برای قضاوت این بازی مهم انتخاب می شد.

صادقیان در خصوص حاشیه های بازی پرسپولیس و سپاهان به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد. حرف های هافبک پرسپولیس را می خوانید.

تسنیم:‌ از بازی با سپاهان صحبت کن.

حرفی برای گفتن باقی نمانده است. همه دیدند در زمین چه اتفاقاتی افتاد و اشتباهی که قهرمانی کرد واضح بود. او کاری کرد که ما 90 دقیقه 10 نفره بازی کنیم و این در حالی است که بازیکنان سپاهان مرتکب خطا شده بود. در این باخت فقط محسن قهرمانی مقصر است.

تسنیم: بازیکنان پرسپولیس در آن صحنه چه صحبت هایی با قهرمانی داشتند؟

بازیکنان ما مدام می گفتند بازیکن حریف خطا کرد ولی قهرمانی گفت که میثم حسینی خودش می داند چه کار کرده است. فکر می کنم  قهرمانی در مجموع مشکل روحی روانی دارد! او می خواهد خودش را به هر طریقی که شده نشان دهد و رو به کارهای عجیب و باور نکردنی بیاورد و ژست ها و قیافه های عجیب بگیرد.کارهای قهرمانی واقعا عادی نیست.

تسنیم:‌ در مورد حرف های جنجالی دایی که گفته ما شماره حساب نزدیکان قهرمانی را نداشتیم چه صحبتی داری؟

حتما یک چیزهایی وجود دارد که دایی اینطور حرف زده است. او دروغ نمی گوید و از خیلی چیزها آگاه است. ما در کورس قهرمانی هستیم ولی در یک بازی اینطوری بلا سرمان می آورند. دایی هم به عنوان سرمربی حق دارد ناراحت باشد. او اگر چیزی نمی دانست این حرف ها را نمی زد. قهرمانی واقعا مشکل روحی روانی دارد.

تسنیم: اگر 10 نفره نمی شدید، نتیجه طور دیگری رقم می خورد؟

ما در اصل با 10 نفر وارد زمین شدیم و الان هم دیگر نتیجه عوض نمی شود. نباید قهرمانی را برای بازی های بزرگ انتخاب کنند. وقتی تیم ما در دقیقه 2 اخراجی می دهد دیگر چه توقعی می توان داشت. با این حال پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد.

تسنیم: با قهرمانی حرف نزدی؟

خیر، من گفتم اگر حرف بزنم صددرصد اخراجم می کند. او می خواهد با هر روشی که شده خودش را نشان دهد.

تسنیم: فکر می کنی با قهرمانی بابت این اشتباه برخورد جدی شود؟

او باید با محرومیتی سنگین مواجه شود تا دیگر از این کارها نکند. البته با محرومیت قهرمانی هم چیزی برای ما درست نمی شود و چه کسی جواب از دست دادن این سه امتیاز را می دهد؟ با این حال قهرمانی حداقل باید 7 بازی محروم شود. او واقعا کمر پرسپولیس را شکست.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon