ملت ایران، اجازه تکرار صلح امام حسن را نخواهند داد


ملت ایران، اجازه تکرار صلح امام حسن را نخواهند داد

خبرگزاری تسنیم:رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر تفاوت ملت ایران با مردم کوفه، اظهار داشت: ملت ایران، مردم کوفه نیستند که اجازه دهند صلح امام حسن تکرار شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح نمایشگاه یاد یاران با بیان ماندگاری تاریخ دفاع مقدس و بی‌همتایی آن در تاریخ بشری اظهار داشت: دفاع مقدس، نشانه و اعجاز خداوند متعال و مظهر اراده الهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صف‌آرایی دشمنان ایران و بسیج ابرقدرت‌ها در 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران، تصریح کرد: ملت ایران به تنهایی توانست در برابر امریکا، انگلیس، شوروی و اذناب منطقه‌ای آنها ایستادگی کند.

وی همچنین با تأکید بر نقش مداحان در دفاع مقدس افزود: مداحان سنگر به سنگر یاد ائمه اطهار مخصوصا اباعبدالله علیه‌السلام را که رمز پیروزی ملت ما بود احیا می‌کردند و اصلی‌ترین مهمات در جبهه‌های نبرد 8 ساله دفاع مقدس بودند.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود، در واکنش به اظهارنظر برخی که شرایط امروز را مشابه صلح امام حسن علیه‌السلام می‌دانند، گفت: برخی امروز از صلح امام حسن دم می‌زنند در حالی که این سخن ظلم بزرگی به ملتی است که در سخت‌ترین شرایط از اسلام و ولایت دفاع کرده است و در صورت تکرار چنین حرف‌هایی، ملت تو دهن آنها خواهد زد.

وی در ادامه افزود: صلح امام حسن علیه‌السلام برای ایشان افتخار بود چرا که ایشان توانستند بدون یار و سردار از دشمن امتیاز بگیرند در حالی که صلح ایشان برای مردم آن زمانه ننگ و نکبتی تاریخی و ابدی بود چرا که آنها ولی‌امر زمانشان را تنها گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر تفاوت ملت ایران با مردم کوفه، اظهار داشت: ملت ایران، مردم کوفه نیستند که اجازه دهند صلح امام حسن تکرار شود.

وی سختی‌های پس از انقلاب و جنگ تحمیلی را در برابر سختی‌های دوران دفاع مقدس ناچیز خواند و گفت: ملتی که هر روز پیکر جوانانشان را به دوش کشیده، اجازه نمی‌دهد صلح امام حسن تکرار شود.

نقدی ادامه داد: بعضی‌ها با تمسک به سخنان مقام معظم رهبری در استفاده از دیپلماسی و نرمش قهرمانانه به دنبال القای صلح امام حسن هستند، در حالی که نرمش قهرمانانه به معنی پایداری بر اصول و ارزش‌هاست.

وی در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کرد دفاع مقدس باعث بیداری این افراد شود چرا که دفاع مقدس حجت را بر همه تمام کرده است.

در بخش دیگری از این مراسم، تقوی رئیس بسیج کارمندان کشور، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، از شاعران و مداحان بسیجی حاضر در این مراسم، تقدیر کرد. در این مراسم از شناسنامه شهید علیرضا نوری، قائم‌مقام لشگر 27 محمد رسول‌الله رونمایی شد.

همچنین در حاشیه این مراسم، یاد و خاطره مداحان شهید، محسن گلستانی، سیدجعفر بشیری، داوود عابدی و غلامعلی رجبی گرامی‌داشته و از خانواده‌های آنها تقدیر شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon