منافقین در فیس‌بوک فعالیت گسترده‌ای دارند/ می‌گفتند خدا را در وجود رجوی ببینید

منافقین در فیس‌بوک فعالیت گسترده‌ای دارند/ می‌گفتند خدا را در وجود رجوی ببینید

خبرگزاری تسنیم: یکی از نجات یافتگان کادر نظامی سازمان منافقین گفت: فضای مجازی و به طور خاص فیس‌بوک محل فریب و نیرنگ سازمان منافقین است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی مرادی یکی از نجات‌یافتگان کادر نظامی سازمان منافقین در ادامه نشست خبری که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که برای چه به سازمان منافقین پیوستید، اظهار داشت: هر کدام از ما قبل از پیوستن به این سازمان می‌توانستیم انسان مستقلی باشیم و ارزش و علاقه ما همان ارزش و علاقه جامعه باشد. 

وی بابیان اینکه من اسیر جنگی بودم، افزود: سازمان منافقین روی روحیه من کار کرد و حتی نامه‌های جعلی صلیب سرخ را به دست می‌رساند که مثلا نظام جمهوری اسلامی همسر شما را زندانی کرده و یا برادر شما را اعدام کرده است و به این طریق می‌خواستند من را به نظام بدبین کنند تا به کشور بازنگردم.

مرادی افزود: حتی در یکی از کشورهای خلیج فارس 250 نفر از هموطنان بلوچ ما را جذب خود کردند. قبل از اینکه ما جذب سازمان منافقین باشیم مانند افراد عادی ارزش‌های جامعه را داشتیم ولی وقتی وارد سازمان شدیم آنها ذهن ما شست‌وشو دادند. 

عضو سابق سازمان منافقین گفت: روش آنها این بود که ابتدا افراد را از شخصیت تهی می‌کردند و پس از آن فرد را وادار به تهمت زدن و انگ چسباندن به خود می‌کردند آن هم تهمت‌هایی که در جامعه ضد ارزش محسوب می‌شود. لذا در بدو ورود به این سازمان تمام ارزش‌ها برای عضو سازمان به ضد ارزش تبدیل می‌شود. 

مرادی با بیان اینکه دکترها، شاعرها و زندانیان سیاسی به این سازمان می‌پیوستند، یادآور شد: افرادی که این سمت‌ها را داشتند برای سازمان سرمایه بودند. بطور مثال تعدادی شاعر در عملیات‌های نظامی برای آنها شعر حماسی می‌سرودند. حتی رجوی به صراحت می‌گفت تمام کسانی که در نظام زندانی بودند و به سمت من آمدند، تفاله‌های نظام بودند که به سمت من آمدند. 

وی با اشاره به اینکه سازمان منافقین انسان‌ها را از سرمایه‌ها و ارزش‌ها تهی می‌کرد، ادامه داد: آنها در جلسات 500 یا هزار نفری، ما را بلند می‌کردند و می‌گفتند که از خود بگو و آن شخص نیز باید ضدارزش‌ها را می‌گفت. لذا به این وسیله فرد را وادار می‌کردند که خود را کوچک و خرد کند. 

عضو سابق سازمان منافقین ادامه داد: آنها بعد از این کار می‌گفتند که تو در نظام جمهوری اسلامی آشغال و تفاله‌ بوده‌ای و ما به تو هویت دادیم بنابراین ما در پادگان اشرف باید مانند رجوی فکر می‌کردیم. حتی مریم رجوی خطاب به نیروهای خود می‌گفت «اگر شما به خدا شک کنید، قابل اغماض است چون خدا اینجا نیست ولی اگر در وجود رجوی شک کنید قابل اغماض نیست؛ اگر خدا را می‌خواهی ببینی در وجود رجوی ببین.»

مرادی افزود: بنابراین ما در پیروزی‌ها با اعضای سازمان خوشحال و در شکست با آنها ناراحت بودیم و ذهن ما تهی بود و هویت مستقلی وجود نداشت. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه جهانشاه سیدمحمدی از دیگر اعضای نجات یافته سازمان منافقین با بیان اینکه ورود به سازمان منافقین مانند آب خوردن، کار راحتی است و می‌توان از طریق جذب یا تبلیغات گول آنها را خورد، گفت: در دنیا دو زندان فیزیکی و ذهنی وجود دارد. پادگان منافقین، زندان فیزیکی بود ولی به محض ورود به این سازمان زندان ذهنی آغاز می‌شد و ما در نشست‌های زیادی که زنان و مردان از هم جدا بودند، شرکت می‌کردیم و گاهی در وسط کار یک مرد را می‌گذاشتند و انواع و اقسام تهمت‌ها را بار او می‌کردند. 

وی گفت: خروج از سازمان منافقین خیلی سخت است و خیلی از افراد نتوانستند فرار کنند و لذا دست به خودکشی زدند. اگر پاسپورت هم داشته باشیم و وارد سازمان شویم خارج شدن از آن سخت است. 

عضو سابق سازمان منافقین با بیان اینکه برای جذب افراد در سازمان منافقین دو پرونده برای هر فرد ایجاد می‌کردند، یادآور شد: یک پرونده تمجید و تشویق بود ولی پرونده دوم مربوط به تنبیه‌ها بود. اگر یک فرد حتی یک ثانیه از سازمان می‌برید در بهترین کادر هم قرار داشت، ثانیه بعد به او بدترین تهمت‌ها و حرف‌ها را می‌زدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه صمد نظری از دیگر نجات یافتگان سازمان منافقین اظهار داشت: زمانی که من درخواست جدا شدن از سازمان را مطرح کردم، سازمان به من جواب مثبت داد اما شبانه از طریق مسئول بالای خودم «فرهاد الفت» به حوزه کرکوک منتقل شدم و حرف‌های نامربوطی را به من زدند و کثیف‌ترین سخنان درباره من از دهان آنها درآمد.

وی ادامه داد: آنها با من که حتی درخواست عملیات انتحاری از آنها کرده بودم این کار را انجام دادند. من 45 روز در آن انفرادی ماندم. در سلول کناری من یک نفر بعد از 4، 5 روز خودکشی کرد و وقتی این را فهمیدند، محسن رضایی یکی از مسئولان بالای سازمان منافقان که در پاریس است، بالای سر فردی که خودکشی کرده بود آمد و گفت «ای بی‌شرف شما یک عمر از رجوی خوردید، حالا اینجوری آبروی او را می‌برید».

عضو سابق سازمان مجاهدین با اشاره به اینکه در کتاب تشکیلات آمده بود که ورود به سازمان مجاهدان خیلی سخت است، گفت: به ما گفته بودند هر کس نمی‌تواند وارد سازمان شود اما آنها بعد از جریان فرقه‌ای افراد را فریب می‌دادند و عضو سازمان می‌کردند.

نظری با بیان اینکه مناسبات سازمان مجاهدین دارای حصار فیزیکی بود، افزود: در تمام دنیا سیم خاردار در بیرون وجود دارد ولی در مناسبات پادگان اشرف سیم خاردارها در داخل پادگان قرار داشت تا کسی نتواند از آنجا خارج شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه این نشست خبری، علی مرادی از دیگر نجات یافتگان سازمان منافقین در پاسخ به این پرسش که گفته شده سوء استفاده از کودک و نوجوانان در میان اعضای سازمان وجود دارد آیا این طرح صحت دارد، گفت: تا سال 69 و 70 به دلیل اینکه ازدواج‌ها داخل تشکیلات انجام می‌شد، پادگان اشرف شهرک داشت و مدرسه و مهد کودک در آن وجود داشت و کودکان در این پادگان نگهداری می‌شدند اما در جنگ آمریکا و کویت، کودکان دست و پا گیر شدند و آنها را به خارج از کشور فرستادند بدون اینکه والدین آنها بدانند آنها کجا می‌روند. 

وی گفت: صحنه‌های دردناکی بود که والدین همزمان در حال بدرقه کودکان خود بودند و نمی‌توانستند با هم تبادل احساس کنند چرا که مجبور به طلاق اجباری شده بودند. تعدادی از کودکان به اروپا فرستاده شدند و برخی وقتی بزرگ شدند در میلیشیا حضور یافته و خدمت کردند. 

عضو سابق سازمان منافقین افزود: هم اکنون کودک و خردسالی در پادگان اشرف وجود ندارد و مورد سوءاستفاده از کودکان مورد جدی نمی‌دانند. مگر وقتی که خودشان این کار را می‌کردند. به طور مثال به زن و شوهری که همدیگر را دوست داشتند 48 ساعت فرصت دادند که فرزند را تحویل مادر داده و مرد طلاق اجباری بگیرد. بعد از این ماجرا بود که آن مرد در عملیاتی کشته شد و بچه را از مادر جدا کردند و آن بچه کنار عمه‌اش زندگی می‌کرد. 

مرادی ادامه داد: زن بالاخره از پادگان اشرف فرار کرد و به ایران بازگشت و نام او مرضیه قرصی است که خاطراتش هم به چاپ رسیده است. 

وی در خصوص فعالیت سازمان منافقین در فضای مجازی تاکید کرد: مجاهدین سالیان سال است که نمی‌توانند در فضای حقیقی مانند گذشته فعالیت کنند مثلا نیرویی به مرزها بفرستند و اطلاعات بگیرند یا در داخل هوادار ندارند لذا اساس فعالیت منافقان کار در فضای مجازی است. 

عضو سابق سازمان منافقین افزود: البته آنها هم اکنون در کمپ لیبرتی هستند و در نوبت کمیساریایی سازمان ملل قرار دارند تا پناهندگی بگیرند لذا نمی‌توانند در فضای حقیقی فعالیت کنند. البته در عصر امروز و در جنگ با ابرقدرت‌ها فعالیت در فضای مجازی صورت می‌گیرد لذا منافقان نیز به طور خاص در فیس‌بوک فعالیت گسترده دارند. 

مرادی تصریح کرد: اصلی‌ترین کار سازمان منافقان این است که عده‌ای را به نام هوادار و با آرم و پرچم سازمان می‌فرستند تا در اذهان زنده بمانند و این حرف خودشان است. همچنین عده‌ای تحت نام خبرنگار در صفحات مربوط به خود در فیس‌بوک مانند آژانس ایران خبر، فریدون مسنجر و قاصدان آزادی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در جریان سبز نیز عده‌ای از آنها در فضای مجازی اعلام کردند که  حق ما ضایع شده و حق ما را خورده‌اند و ما در خارج از کشور هستیم و از شما تقاضای خبر داریم. لذا آنها به بهانه‌های مختلف بدون آرم و پرچم سعی در جذب جوانان دارند و به طور خاص در میان دانشجویان فعالیت می‌کنند.

عضو سابق سازمان مجاهدین اظهار داشت: فضای مجازی و بطور خاص فیس‌بوک محل فریب و نیرنگ سازمان منافقین است و باید با هوشیاری کامل با آنها رفتار کرد. البته آنها در سایت‌های صهیونیست‌ها هم فعالیت دارند ولی اصلی‌ترین فعالیت آنها در فضای مجازی است. 

مرادی در خاتمه این نشست خبری در پاسخ به آخرین پرسش مبنی بر  اینکه از این نگران نیستید که در میان مردم شناخته شوید، گفت: ما در جلسات متعددی شرکت می‌کنیم و کار ما داوطلبانه است. گاهی در همایش‌های 500 و 600 نفری از دانشجویان شرکت کرده و مشکلی از جهت پاسخ به سوالات نداریم.

وی ادامه داد: گاهی از ما می‌پرسند که شما 15 سال مخالف نظام جمهوری اسلامی بودید آیا نمی‌خواهید جبران مافات کنید؛ ما پاسخ می‌دهیم که اگر بدانیم صحبت امروزمان به اندازه سر سوزنی مفید بوده، برای این کار هر بهایی را حاضریم که بدهیم؛ شکر خدا ما از وقتی به ایران آمدیم خاطرات خوبی از مردم داریم و موارد نادری بوده که به ما زخم زبان زده باشند.

عضو سابق سازمان منافقین در پایان گفت: تهدیدها بیشتر از آن طرف است لذا مردم ما را پذیرفتند و دغدغه بیشتر مربوط به آن طرف است که باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
triboon