دشمن جز منطق قدرت، چیز دیگری را نمی فهمد/ هیمنه ظاهری آمریکا فرو ریخته است


دشمن جز منطق قدرت، چیز دیگری را نمی فهمد/ هیمنه ظاهری آمریکا فرو ریخته است

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: نهال زیبای انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده که شاخه‌های آنها در نقطه ای از عالم دیده می‌شود و دیگر تهدیدهای کشورهای استکباری در دل مسلمنان ترس ایجاد نمی کند چراکه هیمنه ظاهری آمریکا فرو ریخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار حسین سلامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به ثمرات دفاع مقدس، اظهار کرد: در دفاع مقدس متوجه شدیم که باید به قدرت داخلی خودمان متکی باشیم و تولید داخلی را رونق بخشیم زیرا دشمن جز منطق قدرت، چیز دیگری را نمی فهمد.

سردار سلامی تصریح کرد: پس از دفاع مقدس، ما موفق شدیم که آرزوهای دشمن را به گورستان بسپاریم و معادله‌های جدیدی را برای پیروزی علیه قدرت‌های بزرگ، ایجاد کنیم و بدین ترتیب وارد صحنه نبردی بزرگ تر و گسترده تر از قبل شدیم.

وی افزود: دشمن بعد از دفاع مقدس، صحنه‌های جدیدی از نبردهای جهانی را علیه ایران آغاز کرد و محاصره علمی و اقتصادی را علیه ایران آغاز و ائتلاف‌های نظامی را به ائتلاف‌های اقتصادی و سیاسی قوی تبدیل کرد اما ملت ایران توانست با تبعیت از ولایت فقیه، هیبت پوشالی و ظاهری ابرقدرت‌ها را بشکند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاریخچه شکست‌های استکبار جهانی در منطقه و جهان، اظهار کرد: گروه‌های جهادی شکست‌های جدیدی به ارتش افسانه ای اسراییل وارد کردند و نهال زیبای انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است که شاخه‌های آنها در نقطه ای از عالم دیده می‌شود و دیگر تهدیدهای کشورهای استکباری در دل مسلمنان ترس ایجاد نمی کند زیرا هیمنه ظاهری آمریکا فرو ریخته است.

سردار سلامی تصریح کرد: امروز نگاه ما به قدرت آمریکا واقعی است، آمریکایی‌هایی که زمانی رییس جمهورشان عطسه می‌کرد، در جای دیگری از جهان طوفان به پا می‌کردند ، امروز قادر به عملیات نظامی در کشوری که سه سال از جنگ رنج برده، نیست.

وی افزود: قدرت آمریکا دچار خدشه شده است و کرنش آنها را در سرزمین خودشان جلوی مقامات ایرانی می‌بینید. درخواست آنها را برای ملاقات برای مقامات ایرانی می‌بینید و در هیچ جایی از عالم و هیچ زمانی، چنین عجزی از آمریکا در مقابل کشوری مانند ما دیده نشده است.

سردار سلامی تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا از واژه فتوا در زبان خود و اصطلاح رهبر معظم انقلاب استفاده می‌کند، نشان از احترام و اقتدار به رسمیت شناخته شده جمهوری اسلامی ایران در نزد نظام جهانی دارند.

وی افزود: معنی این مسئله، اقتدار ایران در جهان امروز است که ناشی از ایستادگی و پایداری ملت ما بوده اما ما دچار عجب و غرور نمی شویم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اینها اولین بارقه‌های قدرت اسلام در جهان امروز است و ما به این قانع نیستیم، بلکه به دنبال عزت و قدرت و احترام برای همه شهروندان کشورهای اسلامی در افق‌های آینده هستیم.

وی تصریح کرد: هر کشوری در گذشته مقاومت کرده، آسیب دیده اما تفاوت کشور ما با کشورهای دیگر این است که ما به شکل نابرابر مقاومت کردیم و نه تنها شکست نخوریم، بلکه شکست را به دشمنانمان تحمیل کردیم و علاوه بر آن پیشرفت کردیم.

سردار سلامی افزود: دشمن از هر زاویه ای که می‌دید، می‌خواست به امنیت ملی ما ضربه بزند اما به لطف الهی همه زاویه‌ها بسته شد و کشور ما به لنگرگاه ثبات در جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: ایران اکنون به یک بازیگر بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است و ائتلاف‌های جهانی دیگر منطقه بدون همکاری ما کارکردی ندارند، اگر می‌بینید امروز استکبار پشت دروازه‌های سوریه متوقف شده است، نتیجه سیاست‌های حمایت گرایانه جمهوری اسلامی از ملت و دولت سوریه است.

وی افزود: باید این حقیقت بزرگ را به رسمیت بشناسند که ایران از نظر نظامی در اوج قدرت نظامی است و هم ساخت اجتماعی ما به درجه ای از شعور رسیده است که باید در مقابل همه دسیسه‌های دشمن بایستد، از مرز تاثیرات تحریم‌های اقتصادی عبور کرده ایم و امروز به فضل الهی به سمت دست یابی به افق‌های روشن در حرکت هستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: همه آنچه به دست آمده ، از حرکت به سمت آرمان‌های اسلام است و آرزوی ما پیروزی و اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon