گزینه‌های معاونان استاندار ی مازندران مشخص شد

گزینه‌های معاونان استاندار ی مازندران مشخص شد

خبرگزاری تسنیم: با توجه به آغاز تغییرات مدیریتی در استانداری مازندران در معاونت های سیاسی و برنامه ریزی، باید به زودی در انتظار تغییراتی در معاونت های عمرانی و پشتیبانی و توسعه منابع انسانی از سوی ربیع فلاح بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ربیع فلاح جلودار که به گفته خودش فرصت برای خدمت رسانی در استان کم بوده و برای خدمت به مردم باید عجله کرد و در تودیع و معارفه ها نباید در انتظار وزیر یا معاون وزیر بودف شاید قصد او این باشد که می خواهد معاونان و مدیران ستادی و فرمانداران و به تعبیر خودش تیم ستادی خود را سریع تغییر دهد.

با این اوصاف باید به زودی در انتظار تغییراتی اساسی در حوزه معاونت عمرانی و پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری بود.

شنیده شده که ربیع فلاح جلودار از بین گزینه های مطرح معاونت عمرانی استانداری مازندران، گزینه نهایی خود یعنی بهزاد پورمحمد را برای این حوزه حساس انتخاب خواهد کرد و وی به زودی در این مسند در تیم ستادی استاندار بیست و یکم مازندران قرار می گیرد.

پیش تر افرادی چون اسفندیار عشوری، سید علی حجازی و فرامرز نقیبی از گزینه های تصدی معاونت عمرانی استانداری مازندران بودند.

پورمحمد اهل شهرستان رامسر بوده و در دولت خاتمی مدیرکل حوادث غیرمترقبه استان بوده و اکنون در ترکیب هیئت علمی دانشگاه تهران در موسسه ژئوفیزیک این دانشگاه مشغول فعالیت است.

احمد حسین زادگان، فرماندار ساری  و نوشهر در دولت سید محمد خاتمی، یکی از گزینه های اصلی تصدی معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران بوده که احتمالا وی در روزهای آتی در این مسند منصوب می شود.

در صورتی که دو گزینه فوق به جمع معاونان منصوب شده و تیم ستادی ربیع فلاح متصل شوند، می توان به تمام شائبه های استان مبنی بر انتصاب ربیع فلاح بابلی از نیروهای همشهری خود پایان داد چرا که وی معاون سیاسی خود را از شرق استان، برنامه ریزی از جنوب استان در سوادکوه، معاون عمرانی از غرب و معاون پشتیبانی را از مرکز استان انتخاب کرده است.

به هر اوصاف باید در انتظار تغییرات مدیریتی تیم ربیع فلاح در استان بود تا ببینیم که تا چه اندازه مشی اعتدال گرایی و تدبیر دولت یازدهم در استاندار بیست و یکم مازندران سار ی و جاری خواهد شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon