روحانی: برای حل مشکلات مردم قدم برداریم/لاریجانی: سخنان رئیس‌جمهور در نیویورک دفاع از منافع ملی بود

روحانی: برای حل مشکلات مردم قدم برداریم/لاریجانی: سخنان رئیس‌جمهور در نیویورک دفاع از منافع ملی بود

خبرگزاری تسنیم: اولین نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت با حضور رؤسای قوه مجریه و مقننه برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت تدبیر و امید، در خصوص مسایل گوناگون کشور از جمله طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت برای تأمین کالاهای اساسی و رفع مشکلات معیشتی مردم، هدفمندی یارانه ها، دیپلماسی عمومی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در تعامل با دیگر کشورها و گزارشی از سفر هیأت عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل متحد و قرقیزستان سخنرانی کرد.

روحانی در این نشست با تاکید بر ضرورت همفکری و تعامل میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف و آرمانهای کشور،‌گفت: ارتباط بیشتر میان دولت و مجلس کمک می‌کند تا ما با نظر و تحلیل واحدی نسبت به واقعیت‌های کشور و جهان نگاه کرده و برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مواضع دکتر روحانی در سفر به نیویورک تاکید کرد: رییس جمهور با سخنان خود در نیویورک خیلی خوب از منافع ملی ایران دفاع و صیانت کردند.

اصلاح بودجه 92، تعامل دولت و مجلس برای تنظیم لایحه بودجه 93، موضوع انرژی هسته ای، محکوم کردن حرکت های افراطی و تکفیری ها در عرصه بین المللی و همچنین محکوم کردن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران از دیگر صحبت های مطرح شده از سوی رییس مجلس در این نشست بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon