قلعه‌نویی: شب بد زندگی‌ام بود اما به تیمم افتخار می‌کنم/ داور پنالتی ما را نگرفت

قلعه‌نویی: شب بد زندگی‌ام بود اما به تیمم افتخار می‌کنم/ داور پنالتی ما را نگرفت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا از داور بازی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: از تمامی هواداران استقلال تشکر می‌کنم. امروز آنها برای ما سنگ‌تمام گذاشتند چه در حین بازی و چه در آخر بازی به خوبی ما را مورد حمایت خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه به شاگردانم خسته‌نباشید می‌گویم ادامه داد: بازی قشنگی بود اما عدالت در آن رعایت نشد.موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و برخلاف روند بازی گل خوردیم. در مجموع خوب بازی کردیم. به تک‌ تک بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم آنها خوب کار کردند. از هیئت مدیره  و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه تا اینجا که آمدیم خیلی سختی کشیدیم اظهار داشت: لیاقت تیم ما این بود که فینالیست شود. امروز مقابل نماینده کره‌جنوبی خوب بازی کردیم.

وی با انتقاد از داور عربستانی این دیدار گفت: اعتقاد دارم ای کاش داور از کشور عربستان نبود. خطایی که روی نوری صورت گرفت صددرصد پنالتی بود. اگر این داور کاندیدای قضاوت در جام‌جهانی است؛ مسلما حق داوران ماست که به جام‌جهانی بروند. این داور ضعیف سوت زد و تمام موقعیت‌های 50-50 را به حریف داد.

قلعه‌نویی گفت: در مجموع باید بگویم که امشب شب بد زندگی‌ام بود. شاگردانم همه کار کردند جز گل زدن.

سرمربی استقلال ادامه داد: باید به تیم خود افتخار کنم. بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و تیم برتر بازی بودیم. بازیکنان ما توانستند یک بازی مدرن انجام دهند و گل دوم را هم بر حسب اتفاق و مشکلی که در نظم دفاعی داشتیم دریافت کردیم. به طور یقین برای لیگ برتر تغییراتی را در خط دفاع ایجاد خواهیم کرد تا نظم و ساختار دفاعی ما به سال گذشته بازگردد چرا که می‌خواهیم تمرکز خود را همانند سال گذشته روی موفقیت در لیگ بگذاریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی پیرامون حمایت تماشاگران گفت: گفتم که هواداران یک روز خوب را برای ما رقم زدند و با اینکه تیم حذف شد مانند سال اولی که به استقلال آمدم و بعد از دوم شدن تیم ما را تشویق کردند این بار هم همین کار را انجام دادند. بسیار دوست داشتم که آنها خوشحال به خانه بروند اما این هم خواست خداوند بود.

وی درباره شرایط بازی خسرو حیدری و محمد قاضی خاطرنشان کرد: این 2 بازیکن مصدوم بودند و باید از خسرو حیدری تشکر کنم که با آنکه شرایط ایده‌آلی نداشت به خاطر مردم بازی کند. بازی قاضی هم همین شرایط را داشت.

سرمربی استقلال در پاسخ به خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شکست بازی رفت در سئول تا چه اندازه در عملکرد این تیم در بازی برگشت تاثیر داشت، تصریح کرد: آن یک نیمه از بازی بود و امروز هم نیمه دیگری از بازی. بازیکنان ما انگیزه لازم را داشتند و فداکارانه بازی کردند اما در فوتبال شانس هم تاثیر دارد. امروز لیاقت ما بود که حداقل برنده بازی باشیم. عملکرد تیم و خط دفاعی ما نسبت به دیدار رفت در سئول بهتر بود اما ایرادهایی در دفاع داریم که باید آنها را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی درباره تعویض‌های استقلال گفت: بازیکنان تعویضی بسیار خوب بودند و قاضی هم بسیار خوب بازی کرد.

وی درباره اینکه چرا در همان نیمه اول تعویض به تیم خود را هجومی نکرده اظهار داشت: ما در دقیقه 38 گل خوردیم، آیا باید در دقیقه 38 تعویض می‌کردم؟‌ موقعیت‌های استقلال در این بازی بسیار زیاد بود اما آنها یک موقعیت بر روی پنالتی به دست آوردند. پنالتی اسمش پنالتی است اما اینکه بازیکن ما توپ را در شش قدم وارد دروازه نمی‌کند موقعیت نیست؟ شما به چه چیزی موقعیت می‌گویید؟

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بعد از گل استقلال بازی دفاعی شد اما ما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. شما کم‌لطفی می‌کنید و تعویض‌های ما موثر بود.

قلعه‌نویی گفت: شرایطی داشتم که نمی‌خواستم آنها را بازگو کنم. هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه همگی تلاش کردند تا مشکلات رفع شود. ما زمانی که به 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کردیم به بازیکنانم نفری 500 دلار پاداش دادند.

وی با بیان اینکه به خوبی تیم ما مورد حمایت قرار نگرفت گفت: امیدوارم مشکلات به زودی حل شود. تیمی مانند استقلال به 10،15 میلیارد تومان پول نیاز دارد تا بارش به سرمنزل مقصود برسد. وقتی که تیم به این مرحله می‌رسد باید تقویت شود اما متاسفانه ما دو بازیکن خود را از دست دادیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: مشکل بازی‌سازی ما با حضور جمشیدیان حل شده است. امیدوارم این معضل در مسابقات لیگ هم رفع شده و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. در دیدار امروز انتقال توپ از دفاع به حمله خوب بود.

سرمربی استقلال با بیان اینکه از بازیکنی مثل مجیدی ممنون هستم خاطر نشان کرد: خیلی دوست داشتم فرهاد جام قهرمانی آسیا را مانند لیگ بالای سر ببرد اما متاسفانه چنین امری محقق نشد و این موضوع جزئی از فوتبال است. او امروز چند موقعیت گلزنی را از دست داد اما در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

وی تصریح کرد: با همین مشکلات در هر سه جام با قدرت ظاهر خواهیم شد و امیدوار هستیم نتایج خوبی در آینده کسب کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon