تولد ۶۷۹۵ نوزاد در روستاهای استان لرستان

تولد 6795 نوزاد در روستاهای استان لرستان

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۲ تعداد شش هزار و ۷۹۵ نوزاد در روستاهای لرستان به دنیا آمده است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته حدود شش هزار و ۹۵۳ تولد بود.

حسین میردریکوندی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خرم آباد از کاهش ثبت وقایع ولادت و ازدواج  در کنار افزایش میزان ثبت وقایع فوتی در جمعیت روستایی استان خبرداد و اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال 92 تعداد شش هزار و 795  نوزاد در روستاهای لرستان به دنیا آمده است که  این تعداد در مدت مشابه سال گذشته حدود شش هزار و 953 تولد بوده که شاهد کاهش یک و یک دهم درصد آمار ولادت در جمعیت روستایی استان بوده ایم.

میردریکوندی، میزان وقایع فوتی در جمعیت روستایی استان در این مدت را نیز 415 واقعه ذکر کرد و افزود:تعداد وقایع ثبت شده فوتی در جمعیت روستایی استان در شش ماهه نخست سال گذشته حدود377 واقعه ثبت شده  که این آمار  افزایش حدود ده درصدی میزان مرگ و میر در این جمعیت را نشان می دهد.

مدیرکل ثبت احوال لرستان همچنین از کاهش بیش از 22 درصدی ثبت ازدواج در روستاهای لرستان خبر داد و گفت: تعداد ازدواج های ثبت شده در جمعیت روستایی استان در شش ماهه نخست امسال حدود سه هزار و 826 واقعه  است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته حدود چهار هزار و 924واقعه ثبت شده بوده است.

انتهای پیام / ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon