اعدام ۲ قاتل خانواده توکل در بابل در ملاءعام

اعدام 2 قاتل خانواده توکل در بابل در ملاءعام

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بابل از اجرای حکم اعدام دو قاتل خانواده توکل در بابل در ملاء عام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلبه نقل از روابط عمومی فرمانداری بابل، محمد مهدوی اظهار کرد: سرانجام پس از گذشت حدود 4 سال، قاتلان خانواده توکل علاوه بر پدر و مادر دو فرزند خردسال این خانواده را به قتل رساندند ساعت 6.5 صبح فردا در شهرک فرهنگیان واقع در بلوار مادر شهاب‌نیا بابل به دار مجازات آویخته می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه، اطلاعیه  اعدام این قاتلان در نماز جمعه بابل و بخش های این شهرستان توزیع می شود، گفت: ساعت 6 و نیم صبح فردا این حکم در ملاء عام به اجرا درخواهد آمد.

فرماندار بابل یادآور شد: درآبان ماه سال 1389 انتشار خبر قتل4نفر از اعضای خانواده توکل در بابل شنیده شد که در همین رابطه پلیس این شهر بلافاصله بعد از این حادثه تلاش دستگیری قاتلان این خانواده را در دستور کار خود قرار داد که بعد ازپیگیری و تحقیقات پلیسی موفق شدند در مدت زمان بسیار کوتاهی قاتلان مربوط به خانواده توکل را که دایی و خواهرزاده که کارگر خانه توکل بودند را دستگیر کرده است.

وی افزود: ادامه اقدامات قانونی قضایی ازسوی مقامات قضایی انجام که در مراحل قانونی قضایی سرانجام بعد از گذشت حدود 4 سال، اجرای حکم قاتلان خانواده توکل برای فردا ساعت 6.5 نیم صبح در بابل به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon