فرصت های انتقال پیام انقلاب به جهانیان غنیمت شمرده شود

فرصت های انتقال پیام انقلاب به جهانیان غنیمت شمرده شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: فرصت های انتقال پیام انقلاب به جهانیان غنیمت شمرده شده و در مسیر آرمان های خمینی کبیر باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری امام جمعه خوی در خطبه های این هفته نماز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و با تبریک روز ازدواج امیرمؤمنان (ع) با حضرت زهرا(ع) اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در زندگی مشترک مطرح است تعلیم و تربیت فرزندان و از آنجمله نامگذاری نیک و زیبا بر آنان است.

وی افزود: دین اسلام در این زمینه دستوراتی دارد از آن جمله انتخاب نام مبارک انبیا و چهار ده معصوم بر فرزندان دختر و پسر می‌باشد.

خطیب جمعه خوی با تبریک 13 مهر روز نیروی انتظامی به پرسنل زحمتکش این نیرو اضافه کرد: مأموریتها و وظایف نیروی انتظامی مشتمل بر 25 بند اسـت که مهمترین آنها عبارتند از تأمین امنیت عمومی،مبارزه با مجرمان و بزهکاران،مبارزه با قاچاق و مواد مخدر،انتظام بخشی به امور تـرافـیـک،حـراسـت از امـاکـن و حـفاظـت از شخـصیت ها.

حجت الاسلام شکوری با اشاره به هجرت تاریخی رهبر کبیر انقلاب به کشور فرانسه، بهره گیری از فرصت‌های به دست آمده در رساندن پیام انقلاب به جهانیان، موضع گیری قاطع در مقابل گروه های لیبرال و میانه رو ،چپی و التقاطی ،جلوگیری از نفوذ گروه ها واشخاص فرصت طلب از جمله اموری برشمردند که در تسریع پیروزی انقلاب نقش اساسی داشتند.

امام جمعه خوی با اشاره به 17 مهر روز جهانی پست اظهار کرد: شعار پست برای سال 92 عبارت است از کیفیت فراگیر، ارتقای بهره وری و رضایت مندی ذی نفعان.

وی گفت: براساس بررسی ها هر پست چی از انجام سه هزار سفر جلوگیری نموده و هر سفر افزون بر هزینه های کلان پیامدهایی مانند اتلاف وقت، فشارهای عـصبی و  روحی، مشـکلات حمـل و نقل، اتلاف سوخت، آلودگـی هـوا، صـرف نیروی انسانی و انواع خسارت های مـالی و جـانـی را به دنبال دارد.

شکوری با اشاره به مواضع دو گانه رئیس جمهور آمریکا و بعضی از مسئولان اروپایی اظهار کرد: با توجـه به مـوقعـیت اسـتراتـژیک جـمهوری اسلامی در منطقه و با لحاظ کردن حـوادث و اتـفاقـات خاورمیـانه و بـیداری اسلامی و با ملاحظه شکست های مکرر استکبار در توطئه های خود علیه ایران اسلامی و با توجه به مواضع اصولی و منطقی جمهوری اسـلامی در موضـوعات بین المللی و منطقه ای غربیان و اروپائیان چاره ای جز ایجاد رابطه و مذاکره جدی با ایران جهت از بین بردن بن بـست های پیـش روی خود نـدارنـد.

انتهای پیام / ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon