محاسبات ما درباره اسد اشتباه بود/ حزب‌الله را نباید دست‌کم گرفت

محاسبات ما درباره اسد اشتباه بود/ حزب‌الله را نباید دست‌کم گرفت

خبرگزاری تسنیم: یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی با هشدار درباره پیامدهای هرگونه جنگ این رژیم با حزب‌الله به‌سبب توان بالای این جنبش، به توانمندی بشار اسد در مدیریت جنگ با تروریسم و گروه‌های مسلح در سوریه اذعان کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری آسیا، یائیر گولان فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص تحولات سوریه گفت: ما قبلاً بشار اسد را به‌خاطر اینکه چشم‌پزشک است و صدای لرزان دارد و در  ظاهر انسان متزلزل به نظر می‌رسید، او را دست‌کم می‌گرفتیم، اما بعداً مشخص شد که او دشمن قاطع و سرسخت است و سرسختی‌اش از پدرش کمتر نیست و می‌توان گفت او قطعاً فشار را تحمل می‌کند و با قدرتی ظاهر می‌شود که نمی‌توان آن را نادیده و دست‌کم گرفت.

وی افزود: برخی گمان می‌کردند بشار اسد کم‌کم سقوط خواهد کرد، من در گذشته می‌گفتم فقط چند ماه برای سرنگونی اسد کافی است، اما در محاسباتم اشتباه کردم و بعد گفتم یک سال و نیم طول می‌کشد تا اسد سقوط کند، ولی باز هم اشتباه کردم، ما باید از جنگ طولانی‌مدت صحبت کنیم.

این مقام ارشد نظامی صهیونیست، منافع رژیم صهیونیستی را در سرنگونی بشار اسد می‌داند و ادعا می‌کند بشار اسد باید برود، او جزئی از محور شرارت شامل ایران و حزب‌الله است!

این نظامی ارشد صهیونیست، حضور گروه‌های تکفیری تروریستی در سوریه را به‌نفع رژیم خود می‌داند و البته به مداوای تروریست‌های مجروح در بیمارستان‌های اسرائیلی اذعان می‌کند و برای منحرف کردن افکار عمومی از این مسئله به‌عنوان کمکهای بشردوستانه به مخالفان سوری یاد می‌کند.

سرلشگر گولان همچنین درباره پیامدهای هرگونه جنگ با رزمندگان حزب‌الله هشدار داده با تأکید بر توانمندی بالای این جنبش اذعان می‌کند: نبرد با حزب‌الله تلفات و خسارت‌های سنگینی به ما وارد خواهد کرد.

گولان اذعان کرده است: حزب‌الله از نظر قدرت و توان نظامی، دشمن برابر و همسطح ماست و من به هیچ نظامی اسرائیلی توصیه نمی‌کنم که قدرت این جنبش را دست‌کم گرفته تحقیر کنند.
انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی